Cara Delevingne | Išvaizda dar ne viskas

Kai Karlas Lagerfeldas be proto susižavi merginos išvaizda bei universalumu, o Mario Testino ją pavadina naująja Kate Moss, tai turbūt reiškia, jog modelis turbūt tikrai nėra tiesiog vienas iš tūkstančio veidų, atitinkančių dabartinius grožio standartus. Žinoma, savotiško žavesio prideda ir skambi pavardė, geriausia draugė Azaelia Banks bei nuolatinis vakarėlių partneris „Burberry Prorsum“ dizaineris Christopheris Bailey. Ir vis tik ne žvaigždėtu draugų sąrašu ar žymia Delevingne šeimos pavarde jauna manekenė Cara Delevingne tarsi kometa šį sezoną įsiveržė į mados olimpą – dvidešimtmetės kiek ironiškas žvilgsnis, popierių pjaustyti galintys skruostikauliai bei vešlūs antakiai būtų nieko verti be išskirtinio charakterio, neslepiamo vėjavaikiškumo bei drąsos nusispjauti į kai kurias juokingai rimtas industrijos taisykles.

Kai šį pristatymų sezoną C.Delevingne pribloškė puikiu pasirodymu tiek Niujorke, tiek Londone, tiek Milane, tiek Paryžiuje (54 šou, iš jų net  4 „atidaryti“), žurnalo „Style.com/Print“ fotografas Mattas Irwinas kartu su modeliu lankėsi tiek užkulisiuose, tiek jos viešbučių kambariuose, tiek „McDonald’s“. Vykstant į pristatymus britė mielai sustodavo geram kadrui su kelininkais, nepaisant įspūdingo ar elegantiško makiažo šokinėdavo it vaikas. Jos kelionių lagamine – riedlentė, Barto Simpsono veidu puoštas trumpas džemperis, kasdienė palydovė kuprinė su išsiuvinėtu užrašu „Cara“. Tarsi dvidešimtmečio vaiko, kuris nusprendė užstrigti 1997-uosiuose ir ignoruoti juokingas mados pasaulio taisykles „sustok, atsuk savo gerąją pusę, pozuok ir nejudėk“.

Vis tik mados kūrėjai į šį laukinį sutvėrimą žiūri su šypsena ir net neabejoja C.Delevingne profesionalumu, nes kiekvieną darbą ji tiesiog geba paversti linksmybe tiek sau, tiek aplinkiniams. Jos eisena puiki, išskirtiniai veido bruožai pasižymi universalumu (apačioje – nuotraukos iš įvairių pristatymų užkulisių, modeliui nesunku pritaikyti bet kokį įvaizdį). Jau ne pirmą sezoną britė yra „Burberry“ makiažo linijos veidas, reklamavo „Blumarine“, K.Lagerfeldas ją fotografavo karalienės Marijos Antuanetės įkvėptos cruise 2013 kolekcijos reklamai – į vėjavaikiškos paauglės karalienės vaidmenį mergina įsijautė nepriekaištingai. „Girl of The Moment“ vardą užsitarnavusi mergina, pastebėta 2009-aisiais, šiemet taip pat trumpai pasirodo naujajame filme „Ana Karenina“, prieš savaitę žengė ir „Victoria’s Secret“ podiumu.

„Style.com/Print“ 2013-ųjų pavasario/vasaros numeris. Fotografas Matt Irwin.

„Chanel“ Cruise 2013 Versalio kolekcijos reklaminė kampanija. Fotografas Karlas Lagerfeldas.

Turbūt nuskambės šiek tiek juokingai, tačiau daugiausiai dėmesio mados žiniasklaidoje manekenė sulaukė dėl… savo veido išraiškų, neretai priverčiančių prunkštelėti.  Užuot ramiai pozavusi kaip kiti modeliai, C.Delevingne, patekusi gatvės fotografų objektyvų taikiklin, specialiai pradeda juokauti bei maivytis – garsus mados naujienų portalas „Fashionista.com“ net publikavo nuotrauką, kurioje modelis apsirengė hotdogo kostiumu bei lakstė po savo agentūrą. Išprotėjusi? Ne, tiesiog ignoruojanti tradicinius grožio standartus bei į savo darbą žiūrinti su humoru ir interviu metu net nurodanti maistą kaip svarbiausią mados savaičių laikotarpio būtinybę…

Nuotraukos The Fashion Spot, style.com

Bučkis