Jei Niujorkas atspindi modernios karjeros moters norus, Milanas puošia blizgią turtuolę, o Paryžius padeda atsiskleisti teatro, futurizmo ir elegancijos gerbėjoms, Londoną būtų galima įvardinti kaip jaunystės, energijos bei moderniųjų technologijų įtrauktos mados avantiūristės namus. Ir išties – būtent legendiniame Temzės kertamame mieste auga bei tobulėja dabarties bei ateities mados genijai. Londono mados mokyklos išugdė tokias visam pasauliui įtaką padariusias asmenybes kaip Johną Galliano, Alexanderį McQueną, Stellą McCartney. Šiandien Jums norėčiau pristatyti dar vieną vis ryškiau mados padangėje žibantį vardą – Mary Katrantzou.

Pristatymas
Nors tai tebuvo antroji Rodo Salos Dizaino Mokyklos, legendinio Central Saint Martins mados koledžo ir Londono Mados Verslo Centro auklėtinės kolekcija, iš Graikijos kilusi Mary sugebėjo patraukti ne vieno patyrusio mados žurnalisto akį. Ji surengė paprastutį minimalistišką pristatymą su baltu podiumu, pakvietė pulkelį jaunų stilingų mados žurnalistų bei entuziastų ir parodė, jog svarbiausias pristatymo elementas yra ne teatrališkas podiumas, garsenybėmis nusėta pirmoji eilė, o drabužiai.



Kolekcija
Mados apžvalgininkė Sarah Mower labai taikliai apibūdino į mados industriją dar tik beįeinančią Mary bei jos talentą. Katrantzou yra viena iš antrosios jaunų bei perspektyvių skaitmeninio rašto dizainerių bangos. Kodėl antrosios? Na, jau prieš kelis metus kompiuterinę grafiką atrado Basso and Brooke mados namai, tačiau jų bei Mary kūrybos lyginti net negalima. Kompiuteriu kurtos formos bei raštai visai nebeprimena tų kuklių pikseliuotų dryžių ar spalvinių persiliejimų – naujoji grafika panašesnė į gyvą tekantį organizmą, primena abstrakčius Salvadoro Dali kūrinius, keistus spalvotus sapnus. Žinoma, ši kolekcija ir buvo orientuota tik į nuostabius ornamentus, tad suknelių siluetai palikti minimalistiški bei kuklūs, tačiau net neabejoju, jog šiai dizainerei atrandant vis naujesnius techninius sprendimus, tobulės ir drabužių formos bei detalės.


















Detalės
Kaip jau minėta, dizainerė nusprendė visą dėmesį sutelkti į audinių faktūras bei nežemiškas spalvas, tad neeksperimentavo siluetais bei kitais elementais. Avalynė kolekcijai irgi parinkta paprasta, nors ryški, prie drabužių buvo priderintos kelios auksaspalvės apyrankės, masyvūs vėriniai.






Užkulisiai
Įdomiai pieštuku paryškintos akys, ryškūs šešėliai, laisvai supinta kasa. Toks minimalistiškas, tačiau įdomus įvaizdis puikiai tiko nekasdieniškai kolekcijai ir makiažo meistrams nesukėlė jokių problemų. Atrodo, kad šįkart užkulisiai taip pat buvo ramūs bei puikiai organizuoti, nes pristatyme dalyvavo nedaug modelių, nereikėjo padėti apsirengti įspūdingų suknelių.






Nuotraukos iš style.com, getty, reuters.
Bučkis