Milano mados savaitė vasarai 2010 | Dolce & Gabbana

Sugrįžimas į praeitį vardan ateities buvo pagrindinis Domenico Dolce ir Stefano Gabbana tikslas. Kai visi mados tik ir stengiasi pritaikyti naujausias futurizmo bei minimalizmo tendencijas, Milano maištininkai viską daro atvirkščiai ir beveik niekad neklysta. Juos garbina redaktoriai, myli ryškiausios Italijos žvaigždės, į pristatymus trokšta patekti mados blogeriai (beje, Bryanboy ir Jak and Jil autoriai sėdėjo šalia tokių mados pasaulio garsenyių kaip Carine Roitfeld ar Mario Testino) ir į oficialų Milano mados savaitės tvarkaraštį nepatenkantys provokatoriai sugeba absoliučiai sugadinti mados kaizerio Karlo Lagerfeldo Fendi pristatymą, nes tuo pat metu vykęs Dolce & Gabana šou nuviliojo ne tik visus supermodelius (tarp jų buvo ir Lagerfeldo numylėtinė Edita, tačiau mergina šiuo metu yra Dolce & Gabbana reklaminis veidas, tad jos pasirinkimui priekaištų būti negali), tačiau ir visas garsenybes bei redaktorius. Taigi karštieji siciliečiai laimėjo populiarumo kovą su įtakinguoju vokiečiu ir lyg to dar nepakaktų ir taip sugėdintiems Fendi mados namams, dueto pristatyta kolekcija dar sugebėjo užkariauti kritikų simpatijas.

Pristatymas

Užteks šaltos metalinės pompastikos, tad grįžkime prie ištakų ir jausmingumo. Dizaineriai, pastaruosius kelis sezonus kolekcijas pristatę ant beveik sterilių stiklo bei metalo konstrukcijų, šįkart nusprendė atisakyti įmantraus dizaino bei grįžo prie jaukaus tako su šiltu apšvietimu, fotografo studiją primenančiomis dekoracijomis, it po sunkios darbo dienos sustatytomis kėdėmis. Viskas atrodė kaip senais gerais Lindos Evangelistos bei Naomi Campbell laikais, kai dueto pristatymai alsavo intymumu bei paslaptimi.

Pirmoji svečių linija, žinoma, buvo ne ką mažiau ryški nei pats pristatymas. Ryškiausios Italijos pramogų pasaulio žvaigždės, Londono aukštuomenės vaikai, spalvingas mados industrijos elitas, keletas geriausių blogerių.

Kolekcija

Aistra, karšta itališka meilė bei ugningos Sicilijos moters išorinis trapumas buvo šios neįtikėtinai jausmingos kolekcijos pagrindas. Domenico Dolce ir Stefano Gabbana išties grįžo prie savo ištakų – meilės tradiciniam Sicilijos gyvenimo būdui, pagarbos klasikiniam grožiui. Dizaineriai neslėpė išraiškingos moteriškos figūros – ją tik dar labiau pabrėžė gundančiais nėrinių korsetais, gėlėtais sijonais, plonytės permatomos medžiagos suknelėmis, ties klubais praplatintomis juodomis siauromis kostiuminėmis kelnėmis, trumpais matadoro aprangą primenančiais švarkeliais. Beje, kolekcijoje jautėsi itin ryškus kontrastas tarp seksualių atvirų moteriškų bei uždarų konservatyvių vyriškų detalių. Paskui pristatymą atidariusią ir kostiumą vilkėjusią atšiaurių bruožų manekenę Iris Strubegger podiumu žengė itin seksualią trumpą juodų nėrinių suknelę dėvėjusi Natasha Poly. Toks pat kontrastas dar ryškiau atrodė kolekcijos pabaigoje, kai gėlėtas devintojo dešimtmečio Madonnos Like A Virgin stiliaus sukneles su kryžių grandinėmis keitė vyriško stiliaus švarkai bei marškiniai. Tačiau pati įspūdingiausia pristatymo dalis buvo finalas. Šiemet atsisakę ištaigingų pūstų vakarinių suknių, dizaineriai ant podiumo tiesiog išleido pulką jų tradicinius korsetus dėvėjusių modelių. Šventiška, tradiciška ir very Dolce & Gabbana.

Detalės

Auksas, katalikiški kryželiai, tinkliniai batai, nėrinių detalės, megztos rankinės. Viskas taip simboliška, taip itališka, taip tradiciška, tačiau duetui pavyko šias detales pritaikyti ir kasdienai tinkančiai puošnesnei aprangai. Visi aksesuarai priminė dešimtojo dešimtmečio mados namų auksinius laikus, tačiau tiek bateliai, tiek rankinės jau labiau tiktų ne tuo metu pasaulį valdžiusiai supermodelių kartai, bet jų atžaloms.

Užkulisiai

Prieš tiesioginę pristatymo transliaciją mados namai rodė ir pasiruošimą užkulisiuose, tad nemažą dalį manekenių šukavimo bei dažymo mačiau pati. Šį sezoną pavyzdys vėl buvo Scarlett Jahansson Dolce & Gabbana kosmetikos linijos reklaminė kampanija, kur Holivudo žvaigždutė įsikūnijo į Marilyn Monroe laikų divą, tad kiekvienos manekenės veidą papuošė sodriai raudonos lūpos, beveik nepastebimas akių makiažas bei purūs plaukai, į kuriuos stilistai įsegė puošnias auksines seges.

Nuotraukos iš style.com, dolcegabbana.it.

Bučkis