Jau ne kartą teko girdėti, kaip dūsaudamos žurnalistės bei elito merginos prisiekdamos visais šventaisiais vadina Givenchy mados namų dizainerį italą Riccardo Tisci mados bei viso Paryžiaus karaliumi. Ir joms nepritarti tiesiog nėra prasmės, nes talentingasis italas kuria naują mados kryptį – modernią, griežtą, tačiau savitai šiltą ir Lotynų Amerikos įkvėptą tendenciją, kuri pinasi su subtiliu modernizmu, siluetų architektūriškumu, paryžietiška elegancija bei nemirtingomis Hubert de Givenchy formomis. Jo nedievinti tiesiog neįmanoma, nes Tisci sugeba įtikti tiek griežtoms redaktorėms, tiek jaunatviškoms moderno gerbėjoms, tiek šilumos bei plevenančių audinių išsiilgusioms romantikėms. Naujausia jo vasaros 2010 kolekcija dar kartą įrodo, kad dizaineris moterį myli ne tik kaip jo drabužiams skirtą drobę, bet ir kaip individualybę, jo kūrinį kaskart atskleidžiančia vis kitaip.
Pristatymas
Puiki prancūzišką architektūrą bei Givenchy ženklo modernumą sujungianti aplinka su ilgiu podiumu, didžiule balta užuolaida, dengiančia užkulisius bei į konstrukcijas puikiai įkomponuotus apšvietimo prietaisus puikiai atitiko visą kolekcijos nuotaiką – kuklu, tačiau elegantiška.
Kritikų apžvalgose buvo minima, jog šiemet buvo išsiuntinėta itin daug Givenchy pakvietimų, tad svečiams tiesiog nebuvo galimybių fiziškai sutilpti į įmantrias takais išraitytą salę, tačiau noras pamatyti šių dienų mados istorijos dalį nustelbė nemalonų stumdymąsi alkūnėmis bei alsavimą kitam žiūrovui į nugarą. Pristatymas sutraukė ne tik garsiausius mados pasaulio veidus, tačiau ir nemažai populiarių elito naujokų, keletą garsenybių (jau sklando juokelis, kad pristatymas be Rihannos yra nevertas dėmesio).
Kolekcija
Mažiau įmantrumų, daugiau Givenchy. Dizaineris Riccardo Tisci šį sezoną tęsė nepakartojamą mados namų kelionę į Lotynų Ameriką, tačiau netikėtai kelionės stotele tapo amžinoji Roma. Tisci teigė, jog jį įkvėpė septintojo dešimtmečio Italijos sostinės dizainerių kurti couture kūriniai, deives primenantis medžiagos drapiravimas, švelnios pastelinio tiulio klostės, vėjyje sklandantys raukiniai. Žinoma, buvo nepamirštas ir jo žiemos 09 haute couture kolekcijos vizitas į Arabiją, tad drabužiuose buvo galima atpažinti plačius siluetus, kompiuterinės grafikos pagalba kurtus paslaptingus raštus, purvinas, tačiau šiltas chaki bei žemės rudumo spalvas. Dizainerio pristatyti siluetai visąlaik pynėsi kažkur tarp lengvo kritimo bei griežto kampuotumo. Jei modelis dėvėjo laisvas drapiruotas haremo stiliaus kelnes, tai derinį būtinai užbaigdavo švarkelis aštriais pečiais bei kampuotais atlapais. Tiesiog tobula Pietų-Rytų-Vakarų sintezė.
Detalės
Viena iš geidžiamiausių sezono prekių visad būna per kelias savaites išperkami Givenchy batai. Jų tobula griežta bei moderni forma sužavi tiek itin madingas it girls, tiek rimtas suaugusias verslo moteris. Atrodo, jog kitą sezoną jos trokš avėti naujausias platformines basutes su bintus primenančia apdaila. Žinoma, prie tokios avalynės tobulai derės griežtos formos per petį permetama rankinė plonu dirželiu.
Užkulisiai
Nors daug kas ir kritikavo išties ryškų modelių makiažą, tenka pripažinti, jog kolekcijai jis tiko. Modelių plaukai buvo itin prigludę, ties galais supurenti, lūpos padažytos sodria raudonų plytų spalva, apvestos pieštuku. Akių makiažui nebuvo skirta tiek daug dėmesio – manekenių akis paryškino tik švelnūs rusvų šešėlių potėpiai.
Nuotraukos getty, coutorture, style.
Bučkis