Sekmadienio pasirinkimas | Lanvin Menswear 2010 reklama

Šios nuotraukos mados pasaulyje sukėlė tikrą diskusijų audrą. Nauja? Įdomu? Netikėta? Originalu? Modernu? Meniška? Siaubinga? Šlykštu? Nesuprantama? Naujausiam Lanvin projektui, t.y. 2010 metų vyrų vasaros kolekcijos reklamai, apibūdinti buvo ir yra naudojami patys įvairiausi epitetai. Vieniems naujosios nuotraukos kelia siaubą, o kiti mados namus giria už drąsų žingsnį ir reklamą priskiria moderniajam menui.

Nuotraukose užfiksuota vyro ir moters, dviejų sutuoktinių ir bendradarbių meilės istorija. Garsūs mados fotografai Inez Van Lamsweerde ir Vinoodh Matadin savo pasirodymu naujausioje Lanvin reklamoje nustebino tikrai ne vieną mados namų gerbėją. Pats dizaineris Alber Elbaz sako, kad nuotraukose atsiskleidžia jausmai, o drabužiai nustumiami į antrą planą ir tampa tiesiog fonu. Tačiau ką reiškia raudonai nudažytas I. Van Lamsweerde kūnas, nuotraukose primenantis moterį nudirta oda? Dizaineris tik nusišypso ir paslaptingai prasitaria, kad dažymas užtruko dvi valandas.

Prisipažinsiu, kad man reklama patiko. Ne visi mados namai išdrįsta šokiruoti, parodyti kažką naujo, nustebinti kiekvieną sezoną vis labiau nuobodžiaujančią mados publiką. Dar įdomiau, kad vietoje įprastinių modelių pasirinkti fotografai, sukūrę savo autoportretus. Lanvin nepabijojo nuogumo, paslėptos idėjos ir, kas keisčiausia, tikrų jausmų, prieš kuriuos drabužiai tiesiog nublanko. Žingsnis buvo tikrai drąsus, tačiau net neabejoju, jog teisingas. Bravo!

LANVIN menswear spring/summer 2010

MODELIAI/FOTOGRAFAI Inez Van Lamsweerde ir Vinoodh Matadin

Nuotraukos WWD

Bučkis