Jos didenybė Mada baigė didžiąsias savo keliones bei grįžo į Europą, kur savo ištikimus tarnus džiugins visą antrąją mados mėnesio pusę. Turbūt jau supratote, kad rašau apie prasidėjusią Milano mados savaitę – pačią prabangiausią bei ryškiausią iš visų keturių mados sostinių. Milanas, garsėjantis tiek vadinamuoju Auksiniu Kvadratu, tiek mados bei šiuolaikinio meno sugretinimu, visad pateikia siurprizų. Vieną sezoną jis vilioja subtiliu seksualumu, o kitą jau stebina funkcionalumo bei minimalizmo garbinimu. Tačiau visad išlaiko ryškiausią itališką bruožą – prabangą bei ypatingą milanietišką eleganciją.
Taigi Milano mados savaitę pradėti nusprendžiau aprašant vienos iš įtakingiausių mados industrijos ikonų kolekciją. Žinoma, omenyje turiu mados intelektuale bei novatore vadinamą Miuccią Pradą, šį sezoną sužavėjusia ne modernumu ar tradiciniu Prada minimalizmu, bet kūryba, skirta tikrai moteriai. Nuo tokios pat tikros moters.

Pristatymas
Didžiulio internautų dėmesio sulaukusi Prada Menswear kolekcijos transliacija sausio mėnesį paskatino Miuccią Pradą dar kartą imtis tos pačios taktikos bei mados namų tinklalapyje tiesiogiai transliuoti ir moterų rudens/žiemos 2010’2011 kolekcijos pristatymą Milano mados savaitės metu. Šou vyko toje pačioje salėje, kaip ir vyrų kolekcijos pristatymas, podiumas vėl stebino ryškiomis spalvomis, animuotomis projekcijomis, su subtiliu humoru nagrinėjančias smulkias moteriškas intrigas bei pamąstymus.





Kolekcija
Pagaliau ant podiumo pamatėme ir Ją. Ne, tai nėra naivi bei profesionalų vyresne gražuole paversta laibutė paauglė. Ji nedėvi fotografų blykstes traukiančių mini suknelių. Ji nesiekia populiarumo. Ji net nėra populiari. Tačiau Ji yra ta, kuri valdo visą industriją, nors ir neprimena tobulos gražuolės. Šįkart ant podiumo matėme tikrą moterį, kuri įspūdį palieka ne dėl išorinio blizgesio, bet dėl tvirto charakterio bei šalto proto. Moterį, atspindinčią pačią Milano intelektualę Miuccią Pradą.
Tikrai nenustebsiu, jei daugumai Jūsų šis dizainerės darbas pasirodys per daug rimtas, stokojantis tradicinio Prada modernumo ar, nepabijokime to žodžio, tiesiog bobiškas. „Tai yra tikri, normalūs drabužiai. Klasika. Šį sezoną atsigręžiau ir atnaujinau tai, ką sukūriau dešimtajame dešimtmetyje“,- užkulisiuose pasakojo M.Prada. Taigi ant podiumo matėme maksimalistę karjeroje, bet minimalistę garderobe. Ji kuria stiprios moters įvaizdį, tačiau nepamiršta, jog vis tik yra silpnosios lyties atstovė, tad renkasi ne griežtus kostiumėlius, bet A formos sukneles, sijonus, berankoves palaidines, kiek didokus megztinius, aiškias formas. Kiekvieną derinį jį suasmenina bei padailina įdomiomis kojinėmis, tobulai prie aprangos priderintais bateliais.
Nežinau, kaip tiksliai galėčiau išreikšti savo įspūdžius, tačiau pirmoji mintis po kolekcijos peržiūros buvo „Kažką tokio dėvėtų ir pati Miuccia. Moteris, kuriai minia ploja atsistojusi, tačiau ji pati savo žodį taria iš užkulisių“. Idėją, kad kolekcija skirta asmenybėms, o ne kūnams, patvirtino ir įdomus modelių pasirinkimas, nes šįkart dizainerė atsisakė tiesiog penkiolikmečių jaunų merginų ir pakvietė tikras industrijos legendas.












































Detalės
Pacituosiu vieną mados forumo The Fashion Spot lankytoją, itin taikliai apibūdinusį kolekcijos aksesuarų bei šukuosenų įkvėpimą: „70’s secretary chic meets Prada.“ Ir tikrai – ant podiumo žengė merginos puriais tvarkingais plaukais, vadinamaisiais katės akių akiniais su spalvingais plastiko rėmeliais, bukanosiais bateliais bei nedidelėmis rankinėmis. Paltukus bei švarkelius papuošė didelės apvalios sagos bei apykaklės. Elegantiška, paprasta, kasdieniška. Tačiau su specialiu Prada prieskoniu.












Nuotraukos style, coutorture, vogue
Bučkis