Šiemet nusprendusi mados savaitės metu apžvelgti kiek mažiau mados pristatymų ir susikoncentruoti tik ties tais, kurie man išties palieka patį didžiausią įspūdį, pagalvojau, kad mados mėnesį norėčiau pradėti įrašu apie neeilinį kūrėją, vis didesnei mados gerbėjų daliai padedantį pažinti tikrąjį jaunųjų niujorkiečių stilių ir, drįsčiau teigti, reformuojantį visą JAV mados industriją. Jis, jau pelnęs CFDA apdovanojimą ir gavęs įtakingiausių mados pasaulio asmenybių palaiminimą, tarsi iš naujo sukūrė gatvės stilių, pritaikydamas jį ne tik pasiturinčiai vyresnei, bet ir itin jaunai bei naujų idėjų ištroškusiai auditorijai.
Žinoma, kalbu apie garsųjį Niujorko numylėtinį Alexanderį Wangą. Neslėpsiu, jog esu didelė jo kūrybos gerbėja, tačiau mados mėnesio įrašų ciklą su šia kolekcija pradedu dar dėl vienos itin svarbios priežasties. A.Wangas, nusimetęs maištingai oficialų rudens drabužį, pavasario/vasaros 2011 sezonui pristato kolekciją, kokios nesitikėjo net ištikimiausi gerbėjai. Nė vienos juodos detalės, nieko tamsaus, sunkaus pikto… Mados savaitė nusimeta paskutinius krizės šarvus ir iš naujo įrodo, kad vienintelis kelias išlikti sėkmingu yra nuolat keistis, net jei tai bus savotiškas šokas. Būtent tokį švelnų sukrėtimą šįkart patirs ir A.Wango kūrybos gerbėjai.

Kolekcija
Pasensta ir nusibosta net patys geriausi bei mylimiausi dalykai. Būtent tokia filosofija turbūt rėmėsi ir mados kūrėjas Alexanderis Wangas, šį sezoną savo publiką nustebinęs netikėtu kūrybiniu posūkiu į lengvą (tačiau šokius tokius sportinio stiliaus pagrindus išlaikiusią) romantiką. Prieš metus nustebinęs amerikietiškojo futbolo įkvėpta kolekcija, o prieš pusmetį tamsiais Wall Street‘o kostiumėliais, A.Wangas nusprendė, jog jau laikas nusimesti paaugliško gatvės maišto apdarą bei išbandyti šį tą naujo. Na ir kas, jog siauručiai džinsai, odiniai švarkeliai bei rock chic stiliaus aksesuarai mados namus iškėlė į populiarumo viršūnes – Niujorko gatvės jau reikalauja naujovių.
Naujausioji dizainerio kolekcija – tarsi bandymas eksperimentuoti laisvės bei nevaržomo natūralumo temomis išlaikant savitas sportinių elementų tradicijas. Atkreipkite dėmesį į plevenančius ir peršviečiamus audinius, jų sluoksniavimą, savotišką siluetų chaotiškumą bei itin šviesią spalvų paletę – viskas skamba tarsi eilinė vasaros sezono klasika, bet A.Wangas nebūtų vadinamas vienu perspektyviausių kūrėjų, jei nesugebėtų šioms detalėms suteikti šiek tiek modernumo. Griežti siluetai (per liemenį suveržti švarkeliai) čia puikiai dera su laisvomis kapri kelnėmis, glamžytas šilkas įgauna netvarkingą siluetą, patogus susiaučiamas paltas tampa tarsi suknelės dalimi. Žinoma, neišsižadėta ir griežtų formų sportinių švarkelių, patogių kelnių, Stella McCartney for Adidas kolekciją primenančių lengvų it pūkas audinių sluoksniavimo.
Tačiau pagrindinis šios kolekcijos minusas – vadinamųjų „it“ detalių stoka. Jei anksčiau kiekvienoje dizainerio kolekcijoje būdavo nesunku iškart pastebėti vieną ar kitą drabužį, kuris taps garantuotu hitu (2009 metų vasaros džinsiniai švarkeliai, šio rudens sezono aksominės detalės, 2010 metų vasaros pilkas sportinis megztukas), naujausiame A.Wango kūrinyje viskas atrodo labai chaotiškai ir net sunku įžiūrėti, kur vienas drabužis baigiasi ir prasideda kitas. Galime pagirti kūrėją už įdomų audinių panaudojimą ir bandymą švelniai šokiruoti, tačiau man asmeniškai ši kolekcija virto mažu nusivylimu.







































Užkulisiai/Detalės
Kaip dažnai juokauja mados gerbėjai, kai kurias kolekcijas nuo bankroto išgelbsti… aksesuarai. Panašios kalbos skambėjo ir aptariant šią kolekciją. Nors patys drabužiai mados gerbėjus suskaldė į dvi grupes, dėl masyvių ir Timberland modelį primenančių batų, puikių delninukių, papuošalų ir tarsi virvėmis suraišiotų basučių nesiginčijo niekas – neveltui A.Wangas ir šiemet buvo pripažintas geriausiu aksesuarų kūrėju industrijoje.

Video
Nuotraukos daylife, style.it, vogue.co.uk
Bučkis