Stebint pristatymą buvo išties nesunku pamiršti, kad šiuos drabužius kūrusi moteris kadaise ant scenos stovėjo su grupe, kurioje buvo dėvima Didžiosios Britanijos vėliavą atkartojanti suknelė bei avima platforminė avalynė. Nors ir skamba kiek pašaipiai, šis komplimentas, kartotas ne vieno kritiko bei paprasto mados gerbėjo, britei Victoriai Beckham reiškia išties daug – pripažinimą. Ne paprastų fanų ar jaunų dėl mados išprotėjusių merginų, bet profesionalų ir kolegų dizainerių. Naujausia mados ikona jau vadinamos V.Beckham kolekcija dar kartą įrodė, jog šios moters galvoje slypi tikrai ne viena puiki idėja, o kritikams verta atsiimti prieš keletą metų išsakytus išankstinius priekaištus.

Atkirtis kritikams. Galima vadinti ją šabloniška, o jos liniją – nuobodžia, tačiau elegancijos ar stiliaus pojūčio stokos jai prikišti neįmanoma. Tiek Holivudo įžymybių, tiek paprastų moterų pamilti V.Bekcham kurti modeliai iškart patvirtino, jog dažniausiai genialumas slypi paprastume, o sėkmingai kolekcijai užtenka vos kelių paprasčiausios suknelės variacijų bei puikaus moters figūros išmanymo. Manau, kad būtent paskutinis aspektas ir nulėmė ankstesnių suknelių populiarumą – jas dėvėjo ne tik lieknos it manekenės raudonojo kilimo žvaigždės, bet ir subtilios elegancijos gerbėjos visame pasaulyje.
Vakar Niujorke pristatyti 26 naujausios pavasario/vasaros 2011 kolekcijos modeliai parodė, jog V.Beckham nėra nusiteikusi stovėti vietoje ir kurti vien body-con tipo drabužius – šiltojo sezono kūriniai ne tik neturėjo korseto principu sutvirtintos liemens linijos, bet ir pasižymėjo ypatingu laisvumu, tarsi sumazgyto audinio elementais. Dailūs ir minimalistiški septintojo dešimtmečio trapeciniai siluetai paryškino ilgas modelių kojas, mergaitiški varpelio formos sijonai sukūrė itin liekno liemens įspūdį, o tarsi nerūpestingai pečius apgaubianti lengvutė vakarinių apdarų medžiaga pristatė naują požiūrį į prabangų black tie kodą. Verta pridurti, jog kiekvieną modelį papuošė Brian Atwood kurti rožinės aukso spalvos bateliai (pranešama, jog derinti pre naujojo Victorios Rolex laikrodžio) bei Hermes įkvėptos klasikinio modelio rankinės.
Gal ir būtų galima kritikuoti vis atsikartojančius siluetus ir kiek per dažnai atsikartojančius pastelinius atspalvius, net neabejoju, jog ir ši V.Beckham linija sulauks didžiulio populiarumo. Ne tik dėl funkcionalumo ir tikro ready-to-wear požiūrio, bet ir dėl pačios dizainerės įtakos, kuri renginių metu tampa geriausia savo mados namų ambasadore. Gal ir kiek įžūloka „atrodyk kaip Victoria Beckham“ tipo reklama, tačiau galima neabejojant teigti, jog jos rezultatai puikūs.


























Nuotraukos vogue.co.uk, style
Bučkis