Jausmas, aistra, troškulys. Baimė, drovumas, taisyklės. Minia, asmuo, gėda. Vieno asmens istorija, kuri turi daugybę skirtingų veidų. Neslėpsiu – šios reklamos net nesinori vadinti reklama. Taip, tai „Prada“ mados namų darbas skirtas sukurtiems kvepalams. Taip, čia Jūs matote supermodelį Darią Werbowy, tačiau tai nėra tik eilinė reklama, skatinanti pirkti ir norėti. Tai visas žmogaus emocijų ir užlėptų kasdienių baimių spektras, parodytas kiek kitu kampu ir skambant poezijai.
Kas slepiasi po šia magija, šiuo užburiančiu skaitymu ir džiazo ritmu fone? Genijų idėjos. Miuccia Prada, žinoma kaip viena mados pasaulio intelektualių, iškart pareiškė neleisianti pirmajai savo kvepalų reklamai nuklysti į pigius komercinius vaizdo klipus. Tai turi būti įdomu, gilu, traukti žvilgsnį ne ryškiomis spalvomis, tačiau intriguojančiomis mintimis. Todėl dizainerė į pagalbą pasikvietė garsų režisierių Ridley Scottą ir jo dukterį Jordan. Filmavimas vyko Berlyne ir, kaip pranešama, kainavo ne vieną milijoną svarų. Gal ir keista, tačiau viso šešių minučių trukmės filmo metu „Prada“ ženklo net nesimato – jis atskleidžiamas tik pačioje pabaigoje. Taigi pristatau Jums Vogue Paris fotosesiją ir pačią 2005 metų „Prada Perfumes“ reklamą su D.Werbowy. Mane užbūrė. Tikiuosi, jog bent šešioms minutėms užburs ir Jus.
Au nom d’une femme
Vogue Paris balandis 2005
MODELIS Daria Weroby
FOTOGRAFĖ Brigitte Lacombe
FILMAS
Jordan Scott & Ridley Scott
Nuotraukos TFS
Bučkis