Jei reikėtų įvardinti laukiamiausią tarpsezoninę kolekciją, nedvejodama pasirinkčiau Givenchy mados namų resort ir pre-fall darbus. Kai daugelis mados kūrėjų visas kūrybines jėgas atiduoda ready-to-wear sezonams, Riccardo Tisci nepaliauja stebinti naujais sumanymais. Štai praeita jo resort kolekcija labiau priminė ne klasikinius ir patogius kasdienius drabužius, o tikrus couture kūrinius. Pre-fall 2011 – taip pat ne išimtis. Specialiai net nelietęs juodos spalvos audinių ir savaip interpretavęs prabangų aštuntojo dešimtmečio aukštuomenės stilių, jis sumanė dar vieną netikėtumą – kolekcijos nuotraukų rinkinį fotografavo vienoje Niujorko gatvių.

Pirma mintis, kuri atėjo į galvą peržvelgus visą pilną nuotraukų rinkinį, buvo „o kurgi dingo gotika?“. Kiek mažiau susipažinusiems su Riccardo Tisci kūryba toks klausimas gal ir keltų nuostabą, tačiau žinantiems jo aistrą šiai Viduramžių architektūros ir dailės krypčiai, ištikimybę religijai bei gebantiems atskirti palyginti tamsų jo bruožą tai pasirodys ganėtinai natūralu. Vietoje gilios senovės R.Tisci šįkart pasirinko kiek artimesnį ir populiaresnį laikotarpį – aštuntąjį dešimtmetį su glamour pakraipa. Atkreipkite dėmesį į sijonus paaukštintu liemeniu, ilgus permatomus pasijonius, sodrias spalvas – viskas atrodo tarsi prikelta iš Studio 54 vakarėlių albumo.
Antrasis įkvėpimo šaltinis, lengviau užčiuopiamas pirmojoje kolekcijos dalyje, yra medžioklė, medžiotojų drabužiai. Kadangi šiam sportui-laisvalaikio užsiėmimui itin svarbus apdaro funkcionalumas, R.Tisci į pagalbą pasitelkė drabužių sluoksniavimą (liemenė, odinis švarkelis, puspaltis ir t.t.), patogias galife stiliaus kelnes, nusegamas palaidinių rankoves (kalbama, jog tai jau gali tapti nauja tendencija) ir, žinoma, rudą spalvą, kuri kolekcijoje visiškai pakeitė juodą. Net pats italas kūrėjas žurnalistams pareiškė, jog „brown is the new black„. Ir išties – ginčytis nedrįsčiau.
Kolekcijos finalas, fotografuotas jau gerokai sutemus, parodo ir trečiąją kryptį – 1920-1930 metų laikotarpio moderno ir art deco įtaką. Užtenka užmesti akį į ryškias spalvas, tarsi architektūros kūriniai suformuotas sukneles. Toks ganėtinai staigus peršokimas nuo Viduramžių prie dvidešimtojo amžiaus klasikos gal ir atrodo kiek netikėtas, tačiau tenka pripažinti, jog su iššūkiu R.Tisci susitvarkė puikiai. Jau ateinantį sekmadienį jis pristatys vyrų linijos kolekciją, dar po keleto dienų – ir aukštosios mados darbus Paryžiaus haute couture savaitės metu, tad verta pagirti R.Tisci vien dėl to, kad, ir taip stokojąs laiko, jis nepabijojo griebtis naujos krypties.






























Nuotraukos vogue, style
Bučkis