Milano mados savaitė F/W’11 | Prada

„Jei Miuccia Prada randa kažką, kas jai labai nepatinka ar net sukelia šleikštulį, galite net neabejoti, jog tai taps jos būsimos kolekcijos kertiniu akmenimi“,- gal ir kiek beprotiška, tačiau tokia įdomi įžvalga nuskambėjo vieno interviu su italų dizainere M.Prada metu. Ką čia slėpti – Milano intelektuale dažnai vadinamos kūrėjos darbai iš pirmo žvilgsnio dažnai atrodo kiek atstumiantys, juos suprasti galima tik gerai išnagrinėjus visas kolekcijos detales, perskaičius interviu ir, kaip sako anglai, gerai išsimiegojus. Nors šiuo momentu, kai rašau apžvalgą, nuo pristatymo jau praėjo keturios dienos, vis dar sunkoka apsispręsti, ar ši kolekcija nusipelnė gerų vertinimų. Na, bent jau apibūdinimo „išties įdomus vaizdas“ tai tikrai.

Sunkoka pasakyti kodėl, tačiau M.Prados kūrybą dažnai lyginu su vokiečių filosofo Friedricho Nyčės veikalais, kuriuos yra tekę ne kartą skaityti – kažkas lyg ir atstumia bei kelia antipatiją, tačiau atsitraukti niekaip nepavyksta. Norisi žiūrėti, nagrinėti kiekvieną menkiausią detalę, atrasti ritmą ir harmoniją. Jei tik pavyksta, tiek F.Nyčės veikalai, tiek M.Prados kūriniai pradeda rodytis savi, artimi, perprasti. Tiesa, šios kolekcijos pagrindinius elementus „pagauti“ nebuvo labai sunku – ryški trečiojo dešimtmečio įtaka (žemas, tarsi nukritęs liemuo, ilgis iki kelių, tiesus siluetas, berankovės suknelės, puoštos žvyneliais), pasiskolinta ir keletas mokyklinės uniformos bei septintojo dešimtmečio detalių (spalvų gama, languotas audinys, sijonų klostės, kiek užapvalintos formos).

Jei žiūrime tik į pačius drabužius, kritikuoti iš tiesų sunkoka – pristatymą pradėję paltai, rodos, puikiai tiktų ir lietuviškam rudeniui, kasdienės suknelės ir jų kailinės apykaklės atspindi itališką eleganciją, finaliniai beveik permatomo audinio apdarai sukuria tam tikrą tyrumo, nekaltumo iliuziją, kurią dar labiau sustiprina rankose atsargiai nešamos delninukės. Tačiau nuomonė kiek pasikeičia prakalbus apie aksesuarus, ypač – kolekcijos avalynę. Žinoma, Prada renkasi tik drąsi ir ryški moteris, tačiau ar tikrai reikėjo akis „pjaustyti“ keistos formos smunkančio aulo gyvatės odos batais, kurie atrodo tarsi deformuotas batelis ir ilga sukritusi kojinė? Tą patį pasakyčiau ir apie naro kepuraites primenančius galvos apdangalus bei akinius. Gal, prieš siųsdama į parduotuves, Miuccia juos kiek pakeis?

KOLEKCIJA

Prada Fall 2011 Ready-to-WearPrada Fall 2011 Ready-to-Wear Prada Fall 2011 Ready-to-WearPrada Fall 2011 Ready-to-Wear Prada Fall 2011 Ready-to-WearPrada Fall 2011 Ready-to-Wear Prada Fall 2011 Ready-to-WearPrada Fall 2011 Ready-to-Wear Prada Fall 2011 Ready-to-WearPrada Fall 2011 Ready-to-Wear Prada Fall 2011 Ready-to-WearPrada Fall 2011 Ready-to-Wear Prada Fall 2011 Ready-to-WearPrada Fall 2011 Ready-to-Wear Prada Fall 2011 Ready-to-WearPrada Fall 2011 Ready-to-Wear Prada Fall 2011 Ready-to-WearPrada Fall 2011 Ready-to-Wear Prada Fall 2011 Ready-to-WearPrada Fall 2011 Ready-to-Wear Prada Fall 2011 Ready-to-WearPrada Fall 2011 Ready-to-Wear Prada Fall 2011 Ready-to-WearPrada Fall 2011 Ready-to-Wear Prada Fall 2011 Ready-to-WearPrada Fall 2011 Ready-to-Wear Prada Fall 2011 Ready-to-WearPrada Fall 2011 Ready-to-Wear Prada Fall 2011 Ready-to-WearPrada Fall 2011 Ready-to-Wear Prada Fall 2011 Ready-to-WearPrada Fall 2011 Ready-to-Wear Prada Fall 2011 Ready-to-WearPrada Fall 2011 Ready-to-Wear

DETALĖS

VIDEO

Nuotraukos vogue, style

Bučkis