Kai jau pradėjau manyti, jog jau finalinį tašką (Paryžiaus mados savaitę) pasiekęs mados mėnuo tapo turbūt nuobodžiausiu, kokį tik pavyksta atsiminti (pripažinkite – kolekcijos šį sezoną išties blankokos, atrodo, jog niekas nebesugeba nustebinti ar priversti aikčioti iš susižavėjimo), prieš mano akis netikėtai iškilo tikras stebuklas – itin stiprią kolekciją pristatę jungtiniai Donatellos Versace ir brito Christopherio Kane’o mados namai Versus. Ne, nebesitikėkite trumpų ryškiaspalvių suknelių klostuotais sijonėliais ir plonomis susiraizgiusiomis petnešėlėmis. Naujausia Versus kolekcija nustebino savo griežtumu, konservatyvumu, tikslumu, tačiau nuobodžia ar senamadiška jos tikrai nepavadinsi – greičiau itin modernia ir tinkančia merginai, kuri nori investuoti ne į begalę naujų blizgučių, tačiau į keletą drabužių, kurie puikiai atrodys ir po penkerių ar dešimties metų.

Jei tik greitai prasuksite visos kolekcijos nuotraukas, net neabejoju, jog bendra vaizdas Jums atrodys blankus, perdėm pilkas ir neišraiškingas. Tačiau būtent dėl to šis darbas ir patraukė mano akį – reikia kiek sustoti ir sugebėti kiekviename modelyje įžvelgti kažką naujo. Taip, pagrindinė šou tema buvo dešimtojo dešimtmečio minimalizmas ir unisex banga, tačiau nuo Calvin Klein stiliaus paprastumo šią kolekciją išgelbėjo puikus dizainerių tandemas: Donatella Versace kiekvienam siluetui suteikė moters figūrą pabrėžiančią formą (tik pažiūrėkite į korsetą primenančias detales liemens srityje), o raštų genijumi vadinamas Christopheris Kane’as puikiai padirbėjo su blizgiais audiniais, geometriniais marginimais. Atrodo, jog užuodžiu tikrą hitą…
KOLEKCIJA




























DETALĖS







VIDEO
Nuotraukos vogue, style
Bučkis