Ne vienerius mados namus šiemet sukrėtę pokyčiai neaplenkė ir legendinių Paryžiaus romantikių favoritų Chloe. Paskelbus, jog postą palieka keletą metų sėkmingai kolekcijas kūrusi ir ne vieną hitą publikai pristačiusi Hannah MacGibbon, nuoširdžiai nustebo ne vienas mados gerbėjas. Juk ši žavi ir aštuntojo dešimtmečio dvelksmą ant podiumų sugrąžinusi kūrėja atrodė kaip puiki pamaina Stellai McCartney ir Phoebe Philo, kurios sukūrė dabartinį Chloe merginos įvaizdį. Tačiau ką padarysi – be drastiškų pokyčių mados pasaulis būtų gerokai nuobodesnis. Tad naująja kūrybos direktore paskelbta buvusi Pringle of Scotland dizainerė Clare Waight Keller, pirmąją savo pavasario/vasaros 2012 kolekciją Chloe vardu pristatysianti jau šį spalį, Paryžiaus madų savaitės metu. Tačiau ši resort kolekcija – bendras visos Chloe kūrybinės grupės darbas. Ir, drįsčiau teigti, visai neprastas, nes jame galima aptikti tiek tradicinių mados namų bruožų, tiek H.MacGibbon paliktų detalių, tiek optimistiškų užuominų į būsimąjį naują mados namų gyvavimo etapą.
Šios resort kolekcijos aprašymas – paskutinis mano tinklaraštyje šį sezoną. Taigi kaip iškilmingai kaskart mados savaitę užbaigia Miu Miu šou, taip resort sezono įrašų uždarymui aš pasirinkau mados namus, kurių kolekcija man paliko turbūt patį geriausią įspūdį. Kodėl? Na, ištikimi prancūziškos romantikos gerbėjai turbūt patys pamatys, jog šiam Chloe komandos darbui galima parašyti riebų pliusą vien už tai, kaip puikiai buvo iš naujo atrasta aštuntojo dešimtmečio tema. Modelio Jacquelyn Jablonski Paryžiaus gatvėse pristatyta kolekcija sužavi puikiais griežto kirpimo (bet jaunatviškais) kelnių ir šortų kostiumėliais, dieviškomis klostytomis ar rauktomis suknelėmis, gaiviomis spalvomis ir nepriekaištingais aksesuarais (vienintelis minusas – gan keistai atrodanti avalynė, tačiau aš linkusi apsimesti, jog jos nepastebiu). Sunku neįsimylėti…
Nuotraukos vogue.com
Bučkis