Niujorko vaikiui ir vėl pavyko – Alexanderio Wango kolekcijos tiesioginę transliaciją internetu stebėjo tūkstančiai mados gerbėjų, ant podiumo žengė garsiausios dešimtmečio manekenės, o įtakingi žiūrovai liaupsino kūrėjo idėjas. Kolekciją, įkvėptą BMX dviratininkų, riedlentininkų bei NASCAR automobilių vairuotojų aprangos, rodos, būtų galima pavadinti itin eksperimentine ir kažin ar labai sėkminga, tačiau esu įsitikinusi, kad tai tik įprastinis A.Wango efektas – iš pirmo žvilgsnio keista, o po mėnesio ar dviejų drabužiams bei aksesuarams tiesiog nebeįmanoma atsispirti. Žinoma, kai kurie mados gerbėjai šią kolekciją pavadino „pigesniu amerikietišku Balenciaga variantu“, tačiau aš manau, kad tokios kalbos neturi tvirtesnio pagrindo – Alexanderis sparčiai kopia į mados elitą, o jo prekinis ženklas išlieka vienas geidžiamiausių pasaulyje.

KOLEKCIJA
Ak, kiek skirtingų sporto šakų jau tikriausiai yra išbandžiusi (aišku, tik spintoje) ištikima Alexanderio Wango gerbėja – pradedant amerikietiškuoju futbolu ir baigiant NASCAR, ji vis nesiliauja ieškoti kažko naujo ir kaipmat įsimyli naujausias dizainerio idėjas. Ir atrodo, kad ateinantį šiltąjį sezoną ši sportiška gražuolė dar labiau pasiners į naujienų paieškas bei rinksis net pačius beprotiškiausius siluetus…
Griežti, sportiški siluetai, gausybė užtrauktukų, praktiškumo ir seksualumo flirtas – rodos, Alexanderis ir toliau taiko savo auksinę formulę, tačiau šįkart į viską jis pažvelgė kiek kitaip ir pasirinko eksperimentinį kūrybos kelią. Taip puikia atsvara griežtumui tapo šviesūs gėlių ornamentai, o slidininko kostiumą primenančius apdarys papuošė indėniški Navajo raštai, gausūs geometrinių formų pasikartojimų ir kontrastingų spalvų derinių. Kalbant apie audinius reikėtų pabrėžti, kad dizaineris sakosi jų ieškojęs net sportinių batelių gamyklose – taip ant drabužių viršutinio sluoksnio atsidūrė keistas lazeriu pjaustytas tinklinis audinys, blizgi ir standi sportinė medžiaga.
Manau, ši kolekcija padarė milžinišką šuolį nuo savo vasaros 2011 ir žiemos 2011-2012 pirmtakių. Jei seniau Alexanderis dar stengdavosi į drabužius įnešti šiek tiek niujorkietiškos prabangos, šįkart iš tos idėjos beliko vos kelios ledo ritulio marškinėlius primenančios suknelės su kukliais siuvinėjimais apačioj bei vienas kitas pjaustytos odos komplektas. Žinoma, mados salonus (kitais metais dizaineris jų planuoja atidaryti net septynis) šie modeliai pasieks kiek modifikuoti ir labiau pritaikyti kasdieniam dėvėjimui, tačiau mano akys su šiuo kūriniu vis dar neapsiprato.








































DETALĖS
Iš pirmo žvilgsnio itin kampuoti ir aštriai sukirpti drabužiai savyje slėpė daug beveik nematomų detalių – daugelį apdarų papuošė tinklinis audinys, už kurio matėsi į kišenes sukištos rankos, ant baltų marškinių atsirado ornamentas, išpjaustytas lazeriu. Kolekcijoje netrūko ir permatomo audinio intarpų, užtrauktukų, dekoratyvinių paraukimų, siūlių. Dizaineris pasiūlė ir smailėjančius neaukšto kulniuko batus – jie buvo siuvami iš baltos ir bordo spalvų odos, keli modeliai net priminė pagamintus iš žuvies žvynų. Kiek įdomesnis pasirinkimas buvo golfo krepšį primenančios rankinės, vadinamos weekender – jas iš tamsių prabangių atspalvių odos dizaineris sukūrė tokias, kad tilptų net riedlentė.









UŽKULISIAI/PODIUMAS
Šįkart nusprendžiau pristatyti tiek užkulisiuose virusį gyvenimą, tiek patį pristatymo podiumą, kuris sužavėjo nuo pat pirmos tiesioginės transliacijos sekundės. Milžiniška pramoninė Pier 94 erdvė, X raidės forma išstatyti dideli veidrodžiai bei net trys einančios manekenės atspindžiai stebėtojams padėjo pasijusti lyg veidrodžių karalystėje, kurioje net nežinai, kuris atspindys iš tiesų yra tikrovė.
Užkulisiuose fotografų dėmesį labiausiai traukė merginų makiažas – šlapi, truputį pabanguoti plaukai, vos vos patrinto akių pieštuko (tam, kad akys atrodytų švelniai padūmavusios). Jokios pudros, jokio lūpdažio – A.Wango merginos turėjo tobulai atitikti nerūpestingą ir sportišką drabužių nuotaiką.




VIDEO
Nuotraukos vogue.com, style.com
Bučkis