Mane visuomet stebino A.Elbazo sugebėjimas išsiskirti iš bendros dizainerių masės bei pristatyti tokią idėją, kurią po pusmečio ar metų pamažu prisijaukintų ir kiti kūrėjai. Jis vienas pirmųjų pamilo plunksnas, kurios puošia kokteilines sukneles, itin ryškias oranžinę ir raudoną spalvas, metalinį batelių kulniuką, sunkius, gausiai akmenimis inkrustuotus papuošalus. O štai šįkart žavingasis Alberas nusprendė, kad vasarą moterys negali gyventi įsisupusios vien tik į gėlėtus ryškiaspalvius audinius ir pristatė savo viziją, kaip vasarą galėtų atrodyti stipri, galinga moteris, kuriai šiltasis sezonas nėra tik idiliškas vaizdelis su palmėmis bei opalo žydrumo vandenynu. Tačiau nesitikėkite išvysti penkiasdešimt nuobodžių kostiumėlių derinių – šis vyrukas išties sugeba daugiau.
KOLEKCIJA
Šią kolekciją galima drąsiai vadinti Albero eksperimentu, nes tokios, rodos, tamsios vasarinės kolekcijos ant Lanvin podiumo nematėme jau seniai. Nematėme ir įdomaus sprendimo atsisakyti suknelių bei klientėms pateikti daugiau atskirų sijono ir palaidinės variantų, kurie kartu dėvimi atrodo it vienas drabužis, tačiau atskirai juos paprasta derinti ir su kitais apdarais. Kadangi kolekcijos idėja – praktiškumas ir tinkamumas stipriai miesto moteriai, drabužiai tą ypatingą Lanvin dvasią įgavo įvairiausių iškarpymų, išradingų asimetriškų kirpimų, audinių sluoksnių, skeltukų, puošnių detalių pagalba. Taip pat įdomus ir šiek tiek sportiškas kelnių bei patogios palaidinės/marškinių derinys, įkvėptas vyriško garderobo ir moterų, kurios mėgsta pasiskolinti vieną kitą daiktelį iš savo vyriškių spintų. Kaip sakė pats kūrėjas, „galią šiais laikais galima nusipirkti banke, bet stiprybės – ne“.
Kadangi piešiant dizaineriui buvo kilusi idėja ant podiumo parodyti pragaran puolusius angelus, kolekcijos antroji dalis atrodė kiek paslaptingesnė, išryškėjo gyvatės motyvas, pristatymo pradžioje pasirodęs tik kaip dekoracija ant vienos kitos suknelės. Tačiau angelai vis tik nusileido ir į žemę ir finalinės suknelės jau priminė skirtas deivėms – nuostabiai drapiruotas pastelinių spalvų šilkas buvo meistriškai, tačiau kiek atsainiai susegtas dideliais žiogeliais (aišku, tai tik dekoracija), o paskutinių suknelių šifonas atrodė lyg nuo modelių kūno tekantis vanduo.
DETALĖS
Lanvin visuomet išsiskiria iš kitų mados namų aksesuarų ir papuošalų gausa, tad šis sezonas irgi nebuvo išimtis. A.Elbazas savo moterį ir toliau įsivaizdavo su „cigarečių dėžutės“ delninuke rankose (atrodo, jis, kaip ir Anna Wintour, didelių rankinių nemėgsta), truputį futuristiškais atvirais bateliais aukšta pakulne bei gausybe sunkių, masyvių papuošalų (vadinamieji auksaspalviai „choker’iai“, inkrustuotos apyrankės, perlais nusagstyti įvairaus dydžio kryžiai). Keli netikėti akcentai: erelio formos diržo sagtys bei žiedai, ant drabužių kaklo „besiranganti“ dekoratyvinė gyvatė.
UŽKULISIAI
Kadangi šio sezono Lanvin moteris yra ganėtinai stipri ir nuožmi, itin ryškus makiažas būtų pavertęs ją karikatūriška, tad mados namų makiažo meistrai manekenėms sukūrė ganėtinai natūralų, bet stiprų įvaizdį: tarsi drėgni, prigludę plaukai, gaivi oda, vos vos paryškinti skruostikauliai bei nosies linija, natūralios spalvos lūpos, truputis padūmavusio rudo šešėlio bei vos bos juodo tušo ant viršutinių blakstienų.
VIDEO
Nuotraukos style.com, vogue.com, vogue.it
Bučkis