Kažin ar būsite matę nors vieną šios stilistės kurtą fotosesiją ar reklaminę kampaniją ir lengvai atpažinsite jos braižą, tačiau jei nors retkarčiais peržiūrite gatvės mados tinklaraščius, apžvelgiančius ir paryžiečių stilių, šią moterį tikrai būsite pastebėję. Catherine Baba, nenusakomo amžiaus australė stilistė, kuri atrodo tarsi trečiojo ar ketvirtojo dešimtmečio Paryžiaus salonų lankytoja, dažniausiai prisimenama ne dėl aistringos meilės „Yves Saint Laurent“ „vintage“ kūriniams ar darbų „Vogue“, „Dazed & Confused, „Vanity Fair“, „Paper“ leidiniuose, bet dėl… savo ištikimybės paprastam juodam dviračiui. Jį stilinga moteris renkasi ne tik maloniems pasivažinėjimams Senos pakrante, bet ir kelionėms į mados savaičių pristatymus! Štai ir sugriuvo mitas apie asmeninius automobilius bei nenuilstančius taksi vairuotojus…
Į kiekvieną skambutį ar šūksnį C.Baba (tai, beje, veikiausiai nėra jos tikras vardas) atsiliepia ilgu bei išraiškingu „Daaaaarling!“, atsisako dėvėti naujus kailius („vintage“ parduotuvėlėse randamas kailis, jos nuomone, ne toks žiaurus pasirinkimas) ir kolekcionuoja paties Yves Saint Laurent’o kurtus drabužius, itin mėgo ir Stefano Pilati kolekcijas. Ką jau bekalbėti apie milžinišką tarpukario metų aksesuarų kolekciją, meilę elegantiškiems turbanams ir eklektiškiems audinių, spalvų deriniams. Jei esate matę Woody Alleno filmą „Midnight in Paris“, turbūt suprasite, kodėl man C.Baba atrodo lyg atsivėrusia laiko skyle vidurnaktį atmynusi tiesiai iš prabangaus 1927-ųjų kokteilių vakaro, kuriame moterys subtiliai varžėsi savo kailių prabanga, šilko spindesiu, lūpdažio sodrumu.
Vis tik įdomiausia jos stiliaus detalė yra dviratis, kuris atrodo tarsi pritaikytas stilistės „Yves Saint Laurent“ aukštakulniams. C.Babos, dviračiu atvykstančios į visus svarbius renginius, avalynė, patogiai įtaisyta ant pedalų, dažniausiai ir pritraukia gatvės stiliaus fotografų dėmesį, stebina išskirtine elegancija. Dar įdomiau moteris atrodo tada, kai dėvi įspūdingus šilkinius kimono, derinius papildo išskirtinėmis plačiabrylėmis skrybėlėmis – drabužiai plaikstosi, o galvos apdangalą stilistė prilaiko ranka. Beje, C.Babos dėka (mat ji parodė, kad dviratis – vienas patogiausių sprendimų madų savaičių metu, kai gatvėse milžiniški kamščiai) dviračiai pasirodė itin populiarūs modelių tarpe, tačiau stilistai bei redaktoriai jų vis dar vengia. Tik įsivaizduokite – Andre Leon Talley, Hamish Bowles bei likusi „Vogue“ komanda Grand Palais kieme ieško dviračių stovo…
Nuotraukos Tommy Ton, TFS, Yvan Rodic
Bučkis