Manau, galima drąsiai teigti, jog pirmoji pirmojo XXIa. dešimtmečio pusė madai buvo tikras aukso amžius, daugeliui kūrėjų leidęs pasijausti tokiais pat meistrais, kokiais prieš penkiasdešimt metų buvo Christianas Dioras ar Cristobalis Balenciaga – pasaulio ekonomika išgyveno pakilimą, daugelį mados namų džiugino vis plačiau atsiveriantys Tolimųjų Rytų bei Rusijos rinkos vartai, koncernai netaupydami pinigų galėjo leisti įgyvendinti kiekvieną net aikštingiausio kūrėjo norą. Žinoma, madai kartu su serialu „Sex and the City“ plačiau atsivėrė ir paprastų vartotojų piniginės, tad prasidėjo žymusis „logomanijos“ periodas. Kaip italai sako, tiesiog prabanga be stabdžių – Johnas Galliano ir Alexanderis McQueenas pristatė konceptualų ir komerciškai (teoriškai) nepelningą meną, tačiau visi atsistoję plojo. Tomas Fordas kūrė „sex sells“ ideologiją „Gucci“ ir „YSL“, o Karlas Lagerfeldas mėgavosi šlove dėl staiga sumažėjusio svorio. Taip, vos prieš dešimtį metų mados industrija gyveno visiškai kitokiomis nuotaikomis nei 2012-aisiais. Vis tik kartais įdomu atsigręžti atgal ir iš naujo pajausti, ką tuo metu matė, apie ką svajojo nuolat besikeičiantis mados pasaulis. Todėl šį sekmadienį pristatau 2003-ųjų itališkojo „Vogue“ fotosesiją „Little Rich Girl“ – prabangią, spindinčią auksu ir net kiek provokuojančią, tačiau neabejotinai išduodančią, kad prieš devynerius metus minimalistinėmis tendencijomis dar niekas netikėjo…
Little Rich Girl
Vogue Italia rugsėjis 2003
Fotografas Steven Meisel
Modelis Jessica Stam
Nuotraukos TFS
Bučkis