Sekmadienio pasirinkimas | Oscar PR Girl

Kai dar prieš septynerius metus pirmą kartą gyvenime pamačiau Niujorko mados veterano Oscaro de la Rentos kolekcijos pristatymą, iškart supratau, jog ant podiumo matyti drabužiai tikrai nėra skirti paprastoms (nors ir pasiturinčioms) jaunoms merginoms, kasdien mielai dėvinčioms džinsus bei žemakulnius batelius ir mėgstančioms ant pečių užsimesti paprastą odinį švarkelį. Ne, tai buvo suknelės ir kostiumėliai, skirti Parko Aveniu išrinktosioms – verslo magnatų žmonoms bei dukroms, žinomoms filantropėms ir į penktąją dešimtį įžengusioms redaktorėms. Tačiau per tuos septynerius metus mados pasaulis pasikeitė beveik neatpažįstamai, nes daugelio mados namų klientūra pastebimai atjaunėjo, o industriją apėmė internetinio viešumo bumas, palietęs tiek oficialius dizainerių tinklalapius, tiek jų paskyras socialiniuose tinkluose. Tai – itin palanku tokiems jauniems dizaineriams kaip Jasonas Wu ar Alexanderis Wangas, tačiau ką daryti veteranams, kurių klientės dažniausiai išvis nesinaudoja internetu? Kaip patraukti modernios moters dėmesį bei jai įrodyti, kad klasika ne tik nemirė, bet ir sugeba žengti koja kojon su dabarties mada? Šį opų klausimą jau trečius metus sprendžia tikra interneto sensacija – Oscaro de la Rentos viešųjų ryšių atstovė bei genialios idėjos „Oscar PR Girl“ autorė Erika Bearman.

Rodos, idėja be galo paprasta – viena mergina nuolat vaikšto po ofisą su mobiliuoju telefonu, fotografuoja paties dizainerio darbą, atskleidžia vieną kitą industrijos vidaus mechanizmo smulkmeną ir visa tai „raportuoja“ savo „Twitter“ paskyroje. Būtent tokią koncepciją prieš keletą metų talentinga 31-erių metų amžiaus moteris pasiūlė pačiam dizaineriui bei jo komunikacijų komandai, kai internete žaibiškai išpopuliarėjo „Twitter“ bei ten naujienas apie save nuolat skelbiančios įžymybės. Nors buvo nedrąsu, vis tik nutarta pabandyti. Rezultatas? Mados namais susidomėjusi jaunoji interneto karta, beveik 140 tūkstančių sekėjų „Twitter“ bei sukurta itin sėkminga „Tumblr“ paskyra.

Kuo ši „Oscar PR Girl“ mergina ypatinga? Ji sugeba parodyti tai, ką mados namai turi geriausio, beveik realiu laiku pažindinti sekėjus su darbais studijoje, atskleisti O. de la Rentos darbų grožį bei savo pavyzdžiu įrodyti, jog jauna bei veikli Niujorko moteris nebūtinai turi viską mesti dėl A. Wango kietos mergaitės įvaizdžio, nes puikiai atrodyti galima ir pasirenkant nemirtingą O. de la Rentos eleganciją. Ji nevengia ir asmeniškumų – demonstruoja savo mėgstamiausius mados namų drabužius (jie – dalis atlyginimo… svajonių darbas!), pasidalina mintimis apie naujausias kolekcijas bei gyvenimą Niujorke ir yra savotiška garsiosios Carrie Bradshaw pamaina dabartiniame pasaulyje. Tiesiog moteris, kuri turi tobulą darbą, įspūdingą spintą bei sugebėjimą patraukti dėmesį. Nepamirškime ir prieigos prie garsiųjų mados namų archyvų, kurie neretai tampa jos įrašų įkvėpimo šaltiniu!

Vis tik mane „Oscar PR Girl“ labiausiai žavi dėl savo asmeninio stiliaus, kuris geriausiai parodo, jog šiandien į devintąją dešimtį žengiantis dizaineris (taip, šiandien jam sueina 80 metų, sveikinimai!) išties gali būti be galo patrauklus ne tik Parko Aveniu elitui, garbinančiam perlų vėrinius bei klasikinius kostiumėlius. E. Bearman – jauna ir stilinga moteris, tradicinius O. de la Rentos siluetus (ilgi sijonai, baltos palaidinės…) gebanti paversti naujausių tendencijų bei „must-have“ tipo objektais. Nors savo „iPhone“ iš rankų ji nepaleidžia nuo aušros iki sutemų, mados namams tai be galo naudinga, o stebėtojams – įdomu. Galima sakyti, jog būtent šios merginos garbei O. de la Renta sukūrė specialias rankines „iPad“ planšetėms. Rodos, greitai galėtume sulaukti ir specialių „Oscar PR Girl“ aksesuarų…

Per keletą metų ši mergina tapo savotiško kulto pradininke, nes dabar savo atstovus įvairiose socialinėse platformose visi žymesni mados namai, o jų paskyrose galima rasti įvairių užkulisinių įdomybių, lengvai patraukiančių potencialių klientų dėmesį. Vis tik kažin ar yra nors vienas įdomesnis projektas už „Oscar PR Girl“, kuri neseniai net pasirodė specialiame filmuke „Shit Oscar PR Girl Says“. Stilinga, šmaikšti, įsimylėjusi savo darbą – puikus žmogus, keičiantis visą mados namų įvaizdį. Pamažu, bet užtikrintai.

Nuotraukos iš Oscar PR Girl Tumblr ir WSJ

Bučkis