Atsiprašau, kad kelias dienas negalėjote pasiekti tinklaračio – blog.lrytas.lt sistemoje turbūt buvo atliekami techniniai darbai, tad skelbiu kiek pavėluotą sekmadienio (pirmadienio…) pasirinkimą.
Mados industrijos žvilgsniai gręžasi į Belgiją ir kalbu ne tik apie “Christian Dior” mados namuose debiutuojantį Rafą Simonsą, puikiai pasirodžiusį Dries Van Noteną ar šukuoseną pakeitusį Olivier Theyskensą. Paryžiaus mados savaitėje sužibo naujas talentas, jau antrą sezoną neleidžiantis atitraukti žvilgsnio nuo jo kolekcijų modelių, o gegužės mėnesį staiga išpopuliarėjęs dėl manekenės Anjos Rubik šlaunikaulio (kiek panašu biblinę istoriją, ar ne?), kurį begėdiškai parodė itin seksualiu giliu skeltuku puošta vakarinė suknelė. Po šios užuominos turbūt nesunku atspėti, jog kalbu apie jaunąją Paryžiaus sensaciją belgą Anthony Vaccarello, kuriam mados dievai šiemet išties palankūs – puikią rudens-žiemos sezono kolekciją keičia ne mažiau patraukli pavasario-vasaros, įkvėpta vasaros atostogų prie jūros ir, žinoma, neapsiėjusi be A. Rubik šlaunikaulio…
Nors aukštosios mados stebuklo iš A. Vaccarello tikėtis nereikėtų, jaunasis dizaineris puikiai supranta, kad nemažą šiandienos mados pasaulio veikėjų dalį sudaro jaunos puikią figūrą turinčios merginos, kurioms po kelių sezonų minimalizmo triumfo norisi pamiršti konservatyvumą bei iš naujo atrasti atvirą kokteilio suknelę. Būtent tokios merginos ir demonstravo naująją kolekciją – ant podiumo žengė jau minėta A. Rubik, industrijos numylėtinė Karlie Kloss, naująja “it” mergina tituluojama Cara Delevingne, Anna Selezneva, Jourdan Dunn, Sigrid Agren bei visa eilė kitų XXI-ojo amžiaus deivių, sugebančių įtikinti, kad tobulai išvaizdai užtenka tik aukštakulnių bei… LVD – “little Vaccarello dress”.
Pats dizaineris užkulisiuose pasakojo, jog jam svarbu, kaip suknelės savininkė jaučiasi dėvėdama drabužį, kokias emocijas jai kelia suknelės spalva, audinys, siluetas. Vaccarello merginos veidą puošia šypsena, ji dievina vakarėlius bei linksmybes, tačiau net ir dėvėdama mažiausią suknelę sugeba išlaikyti europietišką paslaptingumą, subtilumą. A. Vaccarello teigė, kad didžiąją dalį siluetų įkvėpė jūra, o jei tiksliau – kaip iš vandens (baseino vakarėlyje?) lipančios merginos drabužiai liečia jos kūną, prilimpa prie odos, apsunkę nuo vandens kąra žemyn. Taip atsirado drapiruotas tarsi nuo liemens varvantis trumpo sijono siluetas, nuo pečių laisvai krentanti palaidinių dalis, tamsi akvamarino spalva.
Kaip vandenyje, taip ir ant žemės – kolekciją papuošė ir marinistinio stiliaus švarkai su dviem eilėmis sagų, tiesaus kirpimo klasikinės kelnės (jos atrodė šiek tiek iškritusios iš konteksto), jūrininkų uniformas primenantys marškiniai.
Nors tikslinė A. Vaccarello auditorija aiški, smagu, jog dizaineris šį tą galės pasiūlyti ir vyresnėms mados gerbėjoms, tarp kurių galėtų būti ir Carine Roitfeld – tiek modelių atranka, tiek joms suformuotas įvaizdis (plaukai, drabužių derinimas) atrodė tarsi įkvėpti naujojo leidinio “CR Fashion Book” redaktorės prancūziško žavesio.
VIDEO
Nuotraukos style.com
Bučkis