Teks prisipažinti, kad mados namų reklaminės kampanijos pastaruoju metu džiugina itin retai. Vis tie patys modeliai, nerodantys jokių emocijų, niūri aplinka, jokių gilesnių klausimų nekeliančios lėkštos idėjos. Galbūt tai tik nostalgija, tačiau išties ilgiuosi tų metų, kai tik pradėjau savo pažintį su mados pasauliu – 2005-ųjų, 2006-ųjų. Tuomet podiumais žygiavo šiandien jau ikonomis laikomos manekenės Natasha Poly, Freja Beha Erichsen, Lily Donaldson, Agyness Deyn, Raquel Zimmermann, Jessica Stam ir Gemma Ward – kiekviena savaip žavi glamazonė, o visos kartu – antroji supermodelių karta. Žinoma, negalima pamiršti ir įstabių, neretai provokuojančių „Dolce & Gabbana“, „Gucci“ reklamų, žadą atimančių „Versace“ ir „Dior Haute Couture“ pristatymų. Vis tik viena 2013-ųjų pavasario/vasaros sezono reklaminė kampanija priminė, kad tą ypatingą jausmą atkurti vis dar įmanoma, jei tik vėl bus atsigręžta į sugebėjimą suteikti drabužiui veidą, profesionalius (ne penkioliktus metus einančius) modelius, istorijos kūrimą. Ačiū, „Miu Miu“.
Kodėl būtent ši kampanija? Turbūt labiausiai mane sužavėjo nematomas ryšys tarp modelių, nuotraukose išsirutuliojęs į moterų pokalbį apie moteris. Tiesa, be žodžių. Tačiau jų ir nereikia, nes kampanijai būdinga simbolių, kūno kalba – nedideli moteriškos elegancijos ženklai (pirštinaitės, rankinės), užuominos į apatinius drabužius, kontrastuojančių raudonų bei pilkų atspalvių aplinka, satino užvalkalai, prisilietimai, žvilgsniai, emocijos. Rodos, tai galėtų būti kadrai iš Alfredo Hithcocko filmo, o galbūt – kasdieniai vaizdiniai iš šeštojo ar septintojo dešimtmečio namų, kuriuose gyvena septynios moterys. Bet kuriuo atveju, manau, jog ši Inez ir Vinoodh kurtas nuotraukų rinkinys mano atmintyje išliks ilgai.
MIU MIU S/S 2013
FOTOGRAFAI
Inez & Vinoodh
MODELIAI
Malgosia Bela, Bette Franke, Martha Hunt, Doutzen Kroes, Adriana Lima, Arizona Muse, Tamara Weijenberg
Nuotraukos Miu Miu
Bučkis