Manau, niekas nepaneigs minties, kad gatvės mada kuo toliau, tuo labiau panašėja į garsių mados kūrėjų „pret-a-porter“ linijas, o kartais – net į aukštąją madą. Vadinamosios „high-street“ kompanijos kiekvieną sezoną bendradarbiauja su žymiais dizaineriais (apstu „Target“, „H&M“ pavyzdžių), reklaminiais veidais paverčia populiariausius modelius, samdo talentingus stilistus bei fotografus. Žinoma, neretai stengiamasi vaikytis ir naujausių tendencijų, tad užėjus į parduotuves galima greitai pastebėti, kokios kolekcijos spalvos, audiniai, siluetai „pasiskolinti“, kokios podiumo idėjos pritaikytos gatvei. Nors dėl kainos ir kokybės šie drabužiai niekada neprilygs „high-end“ prekiniams ženklams, visi išvardinti elementai vis tiek teigiamai veikia vartotojus bei vilioja mados gerbėjus, norinčius „Proenza Schouler“ ar „Gucci“ įvaizdį susikurti pigiau. Puikus šios strategijos pavyzdys – naujausia greitosios mados giganto „Zara“ reklaminė kampanija, kuriai fotografavosi tikrai ne kartą garsių mados namų veidu buvusi manekenė Raquel Zimmermann, populiarioji Cara Delevingne bei Tomo Fordo numylėtinis Sean O’Pry.
Nors kol kas pasirodė tik šios kampanijos vaizdo klipai, jie palieka didžiulį įspūdį. Verta paminėti, kad „Zara“ reklamos kūrėjus rinkosi atidžiai – už naujausią darbą atsakingas britų fotografas Davidas Simsas, šį pavasario-vasaros sezoną fotografavęs ir „Jil Sander“, „Salvatore Ferragamo“, „Alexander McQueen“, „Balmain“ bei „Prada“ reklamas. Vaizdo klipai sumontuoti nuostabiai, parinkta puiki aplinka, o drabužiai tikrai neatrodo pigiai ar nekokybiškai. Nesunku suprasti, kad pagrindinę moterų kolekciją įkvėpė Hedi Slimane debiutas „Saint Laurent“ – nors kritikai liko nusivylę, prekybos tinklų atstovai žadėjo sėkmę ir buvo teisūs. Juoda spalva, skrybelė, laisva šilko palaidinė – štai ir „Zara“ sėkmės garantas. Labai žaisminga „Trafaluc“ linijos, skirtos jaunimui, reklama. Kas juokingiausia, į drabužius galima net nekreipti dėmesio, nes žvilgsnį traukia pati C. Delevingne. Mane labiausiai sužavėjo paskutinė – vyrų reklaminė kampanija su S. O’Pry, kurios įvaizdis šiek tiek primena „Salvatore Ferragamo“ bei jau minėto T. Fordo kūrybos mišinį. Šiltos spalvos, vasaros atostogų vaizdiniai bei, žinoma, klasikinis kostiumas, kurį klipe galima lengvai sumaišyti net su „Brioni“. Štai kaip sąlyginai pigi prekė vien puikios komandos dėka paverčiama tikra svajone – iš „Zara“ pasimokyti galėtų net kai kurie mados namai.
Moterų reklaminė kampanija – Raquel Zimmermann
„Trafaluc“ reklaminė kampanija – Cara Delevingne
Vyrų reklaminė kampanija – Sean O’Pry
Nuotrauka Zara
Bučkis