Šiandieninei madai nebeužtenka tik estetinio patrauklumo ar prekės ženklo, kurį žiniasklaida ar industrijos elitas paverstų geidžiamu ir išskirtiniu. Naujoji mados būtinybė yra ne prabangi etiketė ar pozicija mados leidinyje, bet po šilkiniu popieriumi ir standžiu aukso spalvos kartonu slypinti emocija. Jeigu tiksliau – asmeniškumas ir emocinis prieraišumas, sukurta istorija, jos tęstinumas. Juk ne veltui ilga ir dramatiška mados namų praeitis visuomet susilaukia ypatingo dėmesio, tampa kokybės, autentiškumo garantu. Versace, Saint Laurent, Chanel – už šių prekės ženklų naujausias kolekcijas kalba jų logotipai, parašytos biografijos, pastatyti filmai.
Tiesa, tai nereiškia, kad taisyklė “sena = gera” yra universali. Šiandien žymiai įdomiau stebėti, kaip savo istoriją formuoja palyginti modernūs prekės ženklai. Arba tie, kurių praeitį tarsi nubraukė nauji kūrėjai, savo stipria charizma ir kūrybos braižu parodę, kad svarbiausia tai, kas yra dabar. Dėl to vienas įdomiausių šiandienos pavyzdžių – mados namai Celine, kurių dizainerė Phoebe Philo puikiai žinomą ir ne vienam garsiam kūrėjui praeityje patikėtą vardą transformavo į prabangaus asketiškumo sinonimą. Naujoji Resort 2015 kolekcijos kampanija yra Ph. Philo vizijos tęstinumo įrodymas. Nuogos asmenybės estetika, pačią Ph. Philo primenančios Darios Werbowy veidas, neutrali, kasdieniška aplinka. Istorija tęsiasi.
Celine Resort 2015
DIZAINERĖ | Phoebe Philo
FOTOGRAFAS | Tyrone Lebon
MODELIS | Daria Werbowy
Nuotraukos TFS
X