Dinamika. Kūnas. Erdvė. Nors reklamines mados kampanijas įprasta matyti gan statiškas, Niujorko kūrėjų duetas Proenza Schouler pasirinko alternatyvų sprendimą.
Tiesą sakant, mados fotografija retai kada pasižymi dinamiškumu. Nesunku suprasti, kodėl – norisi įžvelgti kiekvieną audinio klostę, subtilų makiažą, aplinkos detales. Net menkiausias modelio judesys gali sugadinti tobulą kadro harmoniją. Arba ne.
Net ir griežčiausios struktūros drabužis atgyja, kai žvilgsnis jį pagauna judesyje. Nesvarbu, ar tai architektūriškas švarkas, ar lengva siuvinėta šifono suknelė. Drąsus stilistės Marie Chaix ir fotografo Davido Simso sprendimas neabejotinai pasiteisino – šioje kampanijoje vaizduojama tikra Proenza Schouler mūza, kurios aktyviam gyvenimui tikrai netrukdo papildomas sluoksnis standžios vilnos ar sudėtingos odinės konstrukcijos. Ji jose gyvena, juda, kvėpuoja. Net jeigu jos aplinka – abstrakčios, muziejų primenančios juodos grindys ir baltos sienos.
Ar ši kampanija jau spėjo sukelti nemažai diskusijų tarp mados fotografijos entuziastų? Taip. Ar ji vis tiek priverčia iš naujo įsitikinti dizainerių Jacko McCollough ir Lazaro Hernandezo talentu? Neabejotinai.
Nuotraukos thelovemagazine.co.uk
X