Įdomiausia visuomet yra tai, į ką norisi pažvelgti bent du kartus. Tai – viena iš auksinių mados (o laisviau interpretuojant – ir bet kurio kito meno) kritikos taisyklių, leidžiančių atsiriboti nuo asmeniškumų ir suvokti, kas iš tiesų paskatina dar kartą atsigręžti, susimąstyti, įvertinti iš naujo. Naujausia pavasario-vasaros Loewe mados namų kolekcija man yra būtent tokia. Tarsi filmas ar knyga, kurių detalės visu grožiu atsiskleidžia pastebėtos tik po kurio laiko.
Konceptualumas ir šoko faktorius – neabejotinai stipriausios mados namų dizainerio Jonathano Andersono savybės. Ant podiumo jis gali užkelti tiek 800 JAV dolerių kainuojančias perregimo plastiko kelnes, tiek bene puikiausią kada matytą odinę rankinę (Loewe – ispanų odadirbių ženklas). Kolekcijoje į vieną visumą susilieja tiek veidrodžio šukėmis dekoruotos kelnės, tiek futuristiškos neutralių spalvų kokteilio suknelės. Kaip rašė Vogue apžvalgininkė Sarah Mower, ši kolekcija – tai skoninga ir originali odė aksesuarams, kur buvo išvengta tiesioginio komerciškumo ir pavyko išlaikyti J. Andersono veržlumą. Ginčytis sunku – kiekviena detalė ir stiliaus sprendimas prikausto žvilgsnį.
Taigi tai viena tų kolekcijų, į kurias verta pažvelgti tikrai ne vieną kartą. Šįkart tai siūlau padaryti per gatvės stiliaus ir mados fotografo Tommy Tono objektyvą – jo akis detalėms ir faktūroms šį J. Andersono kūrinį parodo ne tik nauju kampu, bet ir atskleidžia dizainerio talentą kurti netikėtai rafinuotą eklektiką.
X