Vienas įdomesnių modelių industrijos paradoksų – prabangius, vyresniems klientams skirtus daiktus tiek ant podiumo, tiek reklamose dažniausiai demonstruoja paaugliai. Nors stilistų darbas daro stebuklus, klasikiniais drabužiais ar aukštosios mados kūriniais aprengti paaugliai dažnai atrodo komiškai. Ypač kai jų socialinių tinklų nuotraukos ar gatvės stiliaus kadrai leidžia pamatyti kiek kitokį įvaizdį. Na žinote – suplyšę džinsai, sportiniai bateliai, džemperiai, kuprinės ir po mados pristatymų užsilikęs dramatiškas makiažas. Dažnu atveju dar ir cigaretė bei traškučių maišas rankose.
Vis dėlto kai kurie mados kūrėjai pradeda suvokti, jog modelis šiandien nėra tik tai, ką pirkėjas mato oficialiose nuotraukose – mados industrijos dėmesį lemia ir asmenybė, įvaizdis internete ir asmeninis stilius. Ir to kartais neverta keisti, ypač jeigu paaugliškas gyvenimo būdas atitinka ir kolekcijos nuotaiką. Didžiausi komplimentai tai puikiai išnaudojusiam Alexanderiui Wangui, kurio pavasario-vasaros kampanija daliai auditorijos tikrai nepasirodys estetiškai patraukli, bet sukurs autentišką įvaizdį – tokius kadrus tikrai matote modelių (ir paties dizainerio) Instagram ar Snapchat profiliuose. Galbūt paaugliai gatvėse ir nedėvi Alexanderio Wango drabužių, bet ši jų grupė gali sau tai leisti. Kaip ir vakarėlį degalinėje ar suktinę užkulisiuose. Kodėl ne?
Alexander Wang | Pavasaris-vasara 2016
Fotografas Steven Klein | Stilius Karl Templer | Modelių atranka Anita Bitton
Nuotraukos Fashion Copious
X