Nors šiais laikais mada yra tiesiog vienas iš materialaus pasaulio žaislų, industrijoje vis dar dirba keletas didžių žmonių, kuriems mada yra menas ir kurie negalvoja apie komercinę sėkmę. Tokie intelektualai dažnai būna kritikuojami už rinkai sunkiai pritaikomus drabužius, aksesuarų stoką, per ryškų skiriamąjį braižą, itin brangiai kainuojančias kolekcijas. Tačiau Miuccia Prada, viena garsiausių mados menininkių bei intelektualiųjų dizainerių lyderė, sugeba kurti taip, kad jos drabužiuose atsispindėtų ryški idėja, tačiau drabužiai vis tiek būtų trokštami ir graibstomi iš prabangiųjų jos salonų. Tiesa, šio sezono tema išties provokuojanti. Ar gali nekaltybė bei jaunystė vis dar būti šių dienų pasaulio vertybėmis?
Pristatymas
Tamsus mėlynu kilimu išklotas podiumas, vingiuojantis tarp elitinių svečių, sėdinčių ant auksiniu gobelenu trauktų pagalvėlių. Tiesa, kėdės buvo sukaltos it iš grubių nešlifuotų lentų, tad aukso spindesys puikiai kontrastavo su pabrėžtinu paprastumu. Tačiau juk Prada moka švelniai šokiruoti net mažiausiomis detalėmis, tad stebėtis nėra ko. Dar vienas pristatymo akcentas – net dvi lietuvaitės manekenės. Šį sezoną Miu Miu kolekciją pristatė Eglė Tvirbutaitė bei naujoji Prados favoritė Rasa Žukauskaitė.
Paskutinę mados savaitės dieną Paryžiuje lieka tik patys svarbiausieji bei garsiausieji. Miuccios pristatymą stebėjo Kate Moss su sužadėtiniu Jamie Hince, Rene Zellweger, naujoji kino pažiba Melanie Laurent, mados chameleonė Anna Dello Russo.
Kolekcija
Jaunystės tyrumas bei nekaltybė šių dienų pasaulyje yra vertybės ar tiesiog praeitų amžių pasakų detalės? Miuccia Prada savo jaunimo linijos Miu Miu vasaros kolekcijoje šiandienos gašlumą bei vulgarumą bandė sujungti su utopiškais nekaltų mergelių vaizdais. Rezultatas? Nuostabūs tamsūs audiniai, itin uždari siluetai, nė vieno per daug atidengto lopinėlio, paukščių, kačių raštai bei… blizgesys, nuogų moterų miniatiūros, permatomi audiniai. Iš pažiūros nekalti drabužiai įsižiūrėjus virsta tikra modernia Lolitos istorija, tačiau ši mergina gundo atvirai. Miuccios parinkta spalvų paletė išties buvo gan kukli. Vyravo tik nakties mėlynumo, švelnūs kreminiai, juodi bei pilki atspalviai, šviesūs raštai, viena kita blizgi detalė. O štai siluetai balansavo tarp figūros paryškinimo bei paslėpimo ribos – iš pažiūros siauros kelnės išties buvo tiesaus kirpimo, liemenį paryškinantys marškinukai buvo pūsti, siaurų švarkelių detalės buvo sumaniai išraitytos. Ne, tai nebuvo kova tarp gėrio ir blogio. Greičiau jų sąjunga.
Detalės
Gal bendrose kolekcijų nuotraukose ir nesugebėjote įžiūrėti įspūdingųjų raštų, tačiau dabar tiesiog privalote juos pamatyti. Ant tamsiai mėlyno audinio it žvaigždutės atrodantys balti raštai iš arti išties stebina. Ne ką mažiau stebino ir keistos avalynės formos – apvalianosiai storakulniai bateliai buvo ištapyti gėlėmis, paukščiais. Įdomu, kas pirmoji pradės juos avėti?
Užkulisiai
Nekaltosios gundančios princesės. Tokią įdomią modelių išvaizdą meistrai kūrė išties gan ilgai. Visų pirma manekenėms reikėjo itin daug pridedamų sruogų, priklijuojamų blakstienų, tačiau visas šis dirbtinis grožis ant podiumo atrodė išties įspūdingai. Rapunzelės pasaką priminusios ilgakasės bei didžiaakės gražuolės po pristatymo turbūt dar ilgai kentėjo pešiodamos pripintas dirbtinių plaukų linijas…
Nuotraukos coutorture ir style.com.
Bučkis