„Dizaineriai visad sako, jog savo darbus skiria elegantiškoms bei brandžioms moterims, bet ant podiumo išleidžia liaunutes nepilnametes manekenes. Aš manau, kad moteris – tai ne kažkoks standartinis dydis, įrėminantis visą sąvoką. Šį sezoną norėjau tiek dydžių, tiek amžių įvairovės. Pristatymui atrinkome ypatingą grupę moterų, nuostabių moterų, kurios džiaugiasi dėvimais drabužiais, nebijo pasipuošti ir išeiti iš namų. Tai skamba senamadiškai, žinau, tačiau man šis pasikeitimas malonus“,- pasakojo Louis Vuitton dizaineris Marcas Jacobsas. Panašiai kalbėjo ir Milano veteranė Miuccia Prada, prancūzas Giles Deaconas, apie pokyčius industrijoje vis dažniau rašo ir mados leidiniai (ar prisimenate kontraversiškąjį V Magazine The Size Issue numerį?). Tad ar vadinamasis nulinis dydis, tapęs pirmojo XXI a. dešimtmečio mados industrijos sinonimu, pagaliau nulips nuo podiumo ir pradės moterį šlovinti tokią, kokia ji yra? Klausimų daug, atsakymas vienas – pokyčiai nežymūs, bet jau prasidėję.

Pristatymas
Luvro kiemelyje pastatyta stiklinė salė, jos viduryje čiurlenantis fontanas ir kvietimus papuošęs užrašas „Ir Dievas sukūrė Moterį“ (užuomina į legendinį 1956m. Brigitte Bardot filmą Et Dieu… créa la femme) dar tik besirenkančius svečius jau privertė spėlioti, ką šįkart sugalvojo M.Jacobsas ir prancūziška Louis Vuitton komanda. Ir štai ant podiumo žengia viena iš gražiausių Prancūzijos moterų – manekenė ir mados genijaus Yves Saint Laurento mūza Laetitia Casta, paskui kurią sekė visa eilė kitų legendinių modelių: Bar Rafaeli, Elle Macpherson, Adriana Lima, Karolina Kurkova… Magiškas pristatymas su nuostabiausiomis mados pasaulio moterimis ir populiariausiais šiandienos supermodeliais.






Kolekcija
Odė moteriškumui. Šeštojo dešimtmečio įkvėpti siluetai, legendinio new look modelio interpretacijos, akiai maloni (ir labai praktiška) spalvų gama atrodo tokios paprastos ir elementarios detalės, tačiau jų junginys su žiupsneliu Louis Vuitton mados namams būdingos prancūziškos elegancijos šią kolekciją pavertė ne tik puikiu asmeniniu M.Jacobso pasiekimu, bet ir nuostabia Paryžiaus mados savaitės užbaigimo ceremonija, turėjusia aiškią potekstę.
Ne, ant podiumo nematome drabužių, skirtų jaunai prabangos mylėtojai ar nulinio dydžio mados aukai. Ši kolekcija skirta moteriai, kuri nebijo pasakyti, jog nėra tobula, tačiau žino ir moka paryškinti turimus privalumus. Tai – intelektualės apranga, tačiau joje daug romantikos, tos pačios B.Bardot valiūkiško žavesio, šeštojo dešimtmečio romantikos, kai ilgas ir pūstas panelės sijonas atrodė žymiai paslaptingiau nei šiandieninis mini kultas. Pūsti sijonų klubai, dirželiu paryškintas liemuo, atidengta dekoltė (bent kartą ne plonytės manekenių kojos…), užapvalinti švarkelių ir paltų kampai šiai kolekcijai garantavo ne tik kritikų pripažinimą, bet ir didelį klienčių pritarimą, nes pagaliau bus galima pasidžiaugti ne vien tik į klasikinį Burberry paltą įsisupusiomis moterimis („visi kiti drabužiai skirti paauglėms„), bet ir žaviomis asmenybėmis, nebijančiomis pasakyti „aš esu moteris!“.


















































Detalės
Klasika su retro prieskoniu. Turbūt pagrindiniu aksesuaru šįkart tapo vienas žinomiausių pasaulyje rankinės modelių – Louis Vuitton Speedy, kurio variacijos stebino originalumu ir gausybe atnaujinimų. Kito modelių dydžiai, audinio faktūros (nuo tradicinio LV rašto, įspausto odoje, iki kailio ar prabangius apmušalus primenančio brokado), užsegimų tipai. Ganėtinai mielai atrodė ir kolekcijos metu pristatyti aukštakulniai. Jų kulnas buvo ganėtinai aukštas ir stambus, o noselė – smaili ir puošta didžiuliu kaspinu.









Nuotraukos daylife, style, vogue
Bučkis