Ne paslaptis, jog kiekvieną sezoną atsiranda viena ar dvi manekenės, kurias staiga pamilsta visas mados pasaulis ir kurios tampa itin populiariais reklamų ir viršelių veidais. Jos pasirašo kontraktus ir garsiausiais mados namais, fotografuojasi geriausiems pasaulio žurnalams, tačiau šių jaunų merginų žvaigždės dažnai užgęsta jau po pirmo sezono. Įdomu, kokia lemtis laukia šių metų didžiausios pažibos amerikietės Arizonos Muse, jau tapusios Prada ir Yves Saint Laurent veidu ir nepriekaištingai dirbusios visą rudens/žiemos mados savaitę. Nors daugelis giria jos fotogeniškumą ir itin gerus bendravimo įgūdžius, kaprizingas mados pasaulis vis tiek išlieka nenuspėjamas. Tačiau kam žvalgytis ateitin – šiuo metu geidžiamesnio veido už Arizonos tiesiog nėra.
Trumpai apie Arizoną:
Amžius 22 metai, rugsėjo 18 dieną manekenė švęs savo 23-iąjį gimtadienį
Kilusi iš JAV, Santa Fe, jos mama amerikietė, o tėvas britas
Jos vardas kilęs iš didelio Arizonos mamos susižavėjimo dykuma
Ji turi dviejų metukų amžiaus sūnelį Nikko, tad, nors ir yra labai jauna, su daugeliu manekenių linkusi elgtis itin motiniškai
Gyvena Brukline, Niujorke
Karjera prasidėjo dar 2008 metais, kai ją gimtajame mieste pastebėjo agentė, tačiau vos įsiplieskusią karjerą nutraukė nėštumas
Sėkmingas debiutas įvyko 2010 metais, ypač po pavasario/vasaros sezono mados savaičių, kai Arizona sužibėjo visuose svarbiausiuose pristatymuose
Naująja mūza ją vadina tiek Yves Saint Laurent, tiek Prada kūrėjai – Arizona yra šių abiejų mados namų pavasario reklaminis veidas
Leidiniai Vogue Italia, Numero, Dazed & Confused jau paskyrė Arizonai savo viršelius
Naujasis rudens/žiemos pristatymų sezonas buvo itin sėkmingas – mergina dalyvavo net 61 pristatyme.
Iš tiesų sunku net pasakyti, kas 2008-aisiais visai nežinomam modeliui 2010-aisiais nutiesė kelią į sėkmę. Juk dažnai sakoma, kad po gimdymo grįžti ant podiumo pasiseka tik nedaugeliui merginų, tačiau atrodo, jog Arizona – išskirtinė. Po dviejų metų pasirodžiusi gerokai subrendusi ir pakeitusi šukuoseną (seniau ji turėjo ilgus hipiškus plaukus), ji sužavėjo visą būrį kūrėjų ir redaktorių. Gilus, kiek piktokas žvilgsnis, ganėtinai griežti bruožai, nuostabūs antakiai ir miela šypsena akimirksniu patraukė fotografų žvilgsnius, tad nuo Arizonos jie objektyvų nenusuka net pristatymų užkulisiuose, o dizaineriai džiūgauja dėl gaunamo dėmesio.
Beje, apie užkulisius ir pristatymus. Šį sezoną sudalyvavusi net 61 demonstravime, ji net devynis kartus „atidarė“ šou ir septynis „uždarė“. Tai – didelis įvertinimas, nes mados kūrėjai pirmuoju komplektu visad nori sudaryti kuo geresnį įspūdį, tad tam reikia ir kolekciją puikiai atitinkančios merginos. Tiesa, pati Arizona, duodama interviu Dazed & Confused, sakė, kad jai tai atrodo baugoka – dizaineriai deda į ją viltis, tad itin baisu suklysti ar net, gink Dieve, pargriūti.
Tokia pati lemtis jai atrodo ir būti kūrėjų mūza. Arizona sako dar tik besimokanti mados pasaulio taisyklių: „Santa Fe apie madą ar mediją nežinojau nieko, todėl viskas kol kas atrodo nauja ir įdomu, jaučiuosi esanti dalis kažko itin didelio ir svarbaus. Žinoma, šiek tiek keista, kad mano bendraamžės dirba jau šešerius ar septynerius metus, o aš dar tik pradedu, tačiau stengiuosi stropiai mokytis“. Atrodo, jog kol kas jai puikiai sekasi. Na taip, eisena dar tikrai gali būti tobulinama, tačiau darbas su fotografais, kaip sako daugelis merginos gerbėjų, užgniaužiantis kvapą. Ginčytis nedrįstu.
Rudens/žiemos 11’12 mados savaitės
Yves Saint Laurent pavasaris/vasara 2011: Arizonos pirmoji blue-chip reklaminė kampanija
Dazed & Confused kovas 2011: Arizonai paskirtas numeris su keturiais skirtingais viršeliais
Numero #121 kovas 2011: Arizona ir Freja
Nuotraukos TFS
Bučkis