Beveik visos šios pavasario-vasaros 2012 Gucci kolekcijos apžvalgos prasidėjo maždaug taip: „Po puikiausių finalinių Londono mados savaitės vakarėlių teko keltis ketvirtą ryto, kad spėtume į geriausią itališkos mados šventę – Gucci pristatymą“. Kaip jau turbūt supratote, Milano mados savaitę atidaręs dizainerės Fridos Giannini šou ne tik privertė mados elitą kuo skubiau skirsti į Italijos mados sostinę (tiesą sakant, į Milaną dieną prieš šou skubėjo ir supermodeliai, Londono finalui palikę tik jauniausias manekenes), bet ir sulaukė kuo puikiausių atsiliepimų. Nėra ko slėpti – šis F.Giannini darbas neabejotinai atsiras ir mano sezono favoritų dešimtuke, nes retai kada bepasitaiko tokia kolekcija, kuri su kiekviena nuotrauka sužadina begalinį norą pamatyti dar ir dar. Šio sezono Gucci sugebėjo dar daugiau.

KOLEKCIJA
„Norėjau giliau tyrinėti optiškąją moteriškumo pusę ir sukurti skulptūrišką glamour stilių Gucci moteriai“,- savo pranešime apie kolekcijos tikslus rašė F.Giannini. Šį sezoną beveik netyrinėjusi mados namų archyvų ir prieš pat 90-ąjį Gucci jubiliejų nusprendusi atrasti kažką naujo bei gaivaus, kūrėja atsigręžė į riaumojantį trečiąjį dešimtmetį su nuostabiuoju grafišku art deco stiliumi, juodos-baltos-auksinės deriniais, flapper merginomis, džiazo muzika bei beprasidedančiu miesto ir dangoraižių prabangos kultu.
Kaip kalbėjo pristatymo svečiai, buvo be galo įdomu stebėti Fridos kaip dizainerės augimą ir, rodos, šį sezoną ji parodė vieną geriausių savo karjeros kolekcijų. Žiūrint į drabužius norėjosi visko: pradedant kiek berniokiškais siluetais (apykaklės neturintys trumpi švarkeliai ir tiesaus silueto kelnės), tiek viena už kitą gražesnėmis kokteilio suknelėmis, atitraukti žvilgsnio tiesiog nepavyko. Beje, daugelis atkreipė dėmesį ir į tai, kaip Frida pradeda keisti supratimą apie kokteilio suknelę – ji pamažu atsikrato vadinamojo „body-con“ silueto ir suteikia daugiau flapper stiliaus laisvės, prabangos, skatina nebebijoti gilesnių iškirpčių (nuoroda į Tomo Fordo laikus?).
Žinoma, be juodos-auksinės-baltos buvo ir keletas kitų ryškesnių motyvų: smaragdo ir molio spalvos, bandymas „sumiksuoti“ žirafos dėmes su leopardu ar net zebru. Taip pat netrūko ir permatomo audinio idėjų – tik pažiūrėkite į maudymosi kostiumėlį su permatoma suknele-chalatu ant manekenės Kasios Struss… Ši kolekcija, kaip sakė viena Bergdof Goodman’s vadovių Linda Fargo, yra „labai labai Gucci, nes Gucci jau tampa savotišku epitetu“. Ginčytis neverta, ar ne?




























DETALĖS
Detalios šios kolekcijos nuotraukos – tikras saldainis akims, kurį pasigėrėdama rodžiau net mamai. Kaip drabužiuose, taip ir aksesuaruose vyravo art deco dvasia – juoda, auksinė ir balta spalvos, papuošusios išraiškingus papuošalus, pitono odos rankines (joms parinktos smaragdinė, tamsiai ruda spalvos), griežtas dėžutės formos delninukes su aukso kutų detalėmis. Kolekcijos avalynė – bateliai ir basutės su spindinčiu kulniuku ir aukso bei gyvatės odos elementais – priminė flapper merginų apavą, kuris ne tik tviskėjo šviesoje, bet ir atrodė pakankamai patogus visos nakties šokiams. Paskutiniai akcentai – neįtikėtino smulkumo pačių drabužių detalės: smulkūs dekoratyviniai aukso karoliukai, gausybė prisiutų ir tarsi siūlų kutai atrodančių aukso grandinėlių, kurios papuošė finalines sukneles.

UŽKULISIAI
Nors makiažo meistrė Pat McGrath sakė per paskutines dvi dienas miegojusi vos keturias valandas, virtuozė su Covergirl makiažu vis tiek sugebėjo sukurti tikrą mini stebuklą – visiškai „atšviežintas“ ir netipiškas „padūmavusias“ akis, kurioms Pat negailėjo nei juodų onikso šešėlių, nei akių pieštuko. Dėl itin ryškių akių nuspręsta lūpas palikti kuo šviesesnes, o antakius nubalinti. Panašios kontrastingos spalvos vyravo ir Luigi Murenu kurtose šukuosenose, nes šviesiaplaukėms manekenėms buvo prisegtos juodos, o tamsiaplaukėms auksinės sruogos ir plaukai suformuoti į įdomų, kiek pankišką kuodelį.

VIDEO
Nuotraukos vogue.com, style.com, vogue.it
Bučkis