Kas jau kas, bet švedų mados giganto „H&M“ bei įvairių garsių viso pasaulio mados namų bendradarbiavimas jau tikrai nebeatrodo kaip ypatinga naujiena. Karlas Lagerfeldas, Stella McCartney, Matthew Williamsonas, Alberas Elbazas, „Viktor & Rolf“… Jau visa eilė dizainerių spėjo savo geriausius podiumo hitus perkelti ant „H&M“ lentynų, tačiau dar prieš keletą metų šią tendenciją peikusi Donatella Versace („Gerbiu visus kūrėjus avantiūristus, tačiau liukso klasės kūrinių pritaikymas gatvėms sugadintų mano prekės ženklo įvaizdį“) nusprendė visus pralenkti bei šį rudenį pristato bene daugiausiai išreklamuotą savo kūrybinį eksperimentą, kurį jau šiomis dienomis bus galima pamatyti 300 „H&M“ parduotuvių visame pasaulyje.
REKLAMA
Fotografai Mert & Marcus | Stilius Joe McKenne | Modeliai Abbey Lee, Sasha, Lindsey, Daphne, River
Visų pirma pasirodė ji – didžioji ir spalvingoji kolekcijos reklama su madingiausiais ir jauniausiais šių dienų modeliais. Dar birželio pabaigoje pasirodę pranešimai apie kolekciją paskatino kalbas ne tik apie drabužius, bet ir apie kampaniją. Pernai daugelį sužavėjo teatrališkos „Lanvin for H&M“ nuotraukos, tačiau D.Versace pasirinko kiek kitokią kryptį – prabangą, susipynusią su ryškiu jaunimo gatvės stiliumi. Būtent tokia ir reklama – viliojanti, „kieta“, traukianti žvilgsnį. Gyvybė suteikta tiek moterų, tiek vyrų, tiek namų dekoro linijoms.
KOLEKCIJA
Nėra ko slėpti – geriausius buvusių kolekcijų hitus geniali verslininkė D. Versace iš tiesų sugebėjo puikiai perkurti šiuolaikiniam jaunam žmogui, kuris žavisi „Versace“, tačiau negali sau leisti įsigyti liukso klasės kūrinių. Pasiekusi didžiulę jaunų žmonių auditoriją, dizainerė neslėpė džiaugsmo, kad drįso priimti iššūkį. Įdomu tai, kad didžioji dalis naujosios kolekcijos atkartoja ne pačios Donatellos paskutinius darbus, rodytus Milano mados savaitės metu, o jos brolio Gianni, nužudyto 1997 metais, kūrinius. Tai itin lengva pastebėti džiunglių raštų gausoje, itin ryškioje spalvų paletėje, trumpuose klostytuose sijonėliuose, kniedėmis nusagstytoje odoje.
Kaip sakė pati Donatella, ši kolekcija nėra skirta drovioms asmenybėms, tad joje gausu ir gyvūnų kailių raštų, pagyvintų neoninėmis spalvomis, japoniškų motyvų, graikiškų siluetų, grafikos elementų. Moteriškoji kolekcijos dalis susideda iš apie 40 skirtingų drabužių, pagamintų iš tokių audinių kaip oda ar šilkas, bei apie 20 skirtingų avalynės bei aksesuarų variantų.
Man asmeniškai ši kolekcija sukelia labai keistą jausmą, nes dalį drabužių norisi dėvėti dabar pat (juodoji kolekcijos dalis su oda bei aukso kniedėmis), o spalvotoji sekcija primena čigoniško stiliaus kičą, kuris dėvimas gatvėje iš tiesų neatrodytų itin žavingai. Vis tik norisi pagirti avalynę – suvarstomi aukštakulniai bateliai atrodo nepriekaištingai, taip pat ir dalis auksaspalvių papuošalų.


















UŽKULISIAI
VIDEO
OFICIALUS VIDEO
Nuotraukos style.com, vogue.com, vogue espana
Bučkis